^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 March 2013

Home » , , , , » *kasut comel bergantungan*

*kasut comel bergantungan*


as salam, 

 erm..... mood menaip naik turun nieh..... baru nak pulih sikit lepas berbusy2an sejak 2 minggu lepas dek kerana promosi kat opis aku..... sekarang ni dah ok sikit, tapi kerja hakiki tetap kena buat.....

nak share lah sikit...... antara kasut / sandel comel dalam koleksi aku..... dah pindah meja last week, terkeluar lah segala souvenir2 pemberian kawan2 opis n bos2 sejak aku keje sini yang mana mereka outstation, then bila balik opis, dapatlah sorang satu souvenir..... dan antara souvenir yang aku rasa unik adalah keychain kasut / sandel.....


 -sabah-xxx-teluk cempedak-pangkor-

inilah dia..... ada 4 ketul setakat nieh..... pemberinya aku dah lupa dah sebab banyak sangat yang memberi..... hehe, terima kasih buat semua..... hurm, comel kan, kan, kan.....
 
 aku tempatkan kasut2 itu di.....

v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


 
 handle drawer kat meja aku.....

yang atas tu dah campur2..... erm banyak lagi keychain yang dapat kengkawan bagi, tapi x larat nak gantung..... so simpan je dulu dalam kotak, nak kena fikir mekanisma terbaik untuk mendekorasi meja kerja tanpa mencacatkan pemandangan..... senang kata x nampak semak lah meja tu kan.....

tapi sekarang ni dah kurang dapat souvenir sebab dah jarang outstation, kalu ada kawan opis yang outstation pon, dia akan bawa balik makanan yang di share reramai..... dan dia pon join makan sekali..... haha boleh gitu kan.....


k, sekian


pssst : ramai jugak silent reader blog aku ni rupenyer yang baru ku tahu..... erm terima kasih lah kamu, kamu, kamu dan kamu semua yang rajin datang sini, xder ape pon yang aku taip, cuma perkongsian cerita yang x seberapa..... malu plak aku tetiba..... hikhik

10 comments

March 18, 2013 at 9:20 AM

tu diaaa..kalo 5s ni memang kene buang ar semua...iskk..

March 18, 2013 at 9:22 AM

Ehhh comel laa masz!! Lieya suke yg ujung sekali tuu...smart gile tuh...

March 18, 2013 at 10:34 AM

cun gak idea gantung kt laci..ekeke

March 18, 2013 at 10:37 AM

Comel2 semuanya terutamanya yg kasut tu...

March 18, 2013 at 11:45 AM

yang terompah tu klasik betul...kemain banyak bergantungan tu...

March 18, 2013 at 11:54 AM

memang comel dik
akk x minat lebih suke Fm ekeke ..
tapi bila tgk comel lakk
adehh ;))

Anonymous
March 18, 2013 at 2:12 PM

comel lah key chain tu

March 18, 2013 at 2:28 PM

tudiaaaa.. penuh!
banyak betol koleksi key chain nye~
puas ati jer tengok koleksi kita banyak kan~

March 18, 2013 at 2:44 PM

baru dapat komen hehehehe
rupanya pop up di block...

March 18, 2013 at 3:47 PM

akak kasut tu plg kiut bg alynn..
glamour blog akak ni..akak je yg tak tau..:))

Post a Comment