^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 March 2013

Home » , , , , » *dapat cek RM3263 dari takaful malaysia*

*dapat cek RM3263 dari takaful malaysia*


as salam, 

alhamdulillah.....
erm, ari rabu lepas my Uteh MMS gambar surat n cek yang dapat tu.....
wah, MMS jerk kan, x yah taip tajuk surat tu..... haha
 


 ahah, dapat surat dari Takaful Malaysia dengan attach sekali dengan cek dari Al Rajhi Bank atas sebab.....
'Rebat Tanpa Tuntutan'
kengkawan mesti ada yang dah dapat n ada lebih tinggi kut dari apa yang aku dapat..... hehe
erm, aku x berapa faham sangat apa istilah tu..... tapi rasanya sebab aku x pernah lagi claim insurans kereta kut kan, sebab tu lah dapat.....
ada sesiapa boleh bagi penjelasan x?....




inilah dia cek yang aku dapat tu..... dah selamat pon di bank-in kan oleh pemberi maklumat aku kat kampung, sape lagi, my Uteh la kan..... thanx ye dik.....
nampak tak amaun cek tu.....
RM32.63 jerk, bukan 3k tau..... hehe

alhamdulillah,
ok lah tu kan, dari x der..... sape nak bagi duit free kan, n sape x nak duit kan..... ni kali kedua aku dapat, 1st time tahun lepas, rasanya amaun sama kut, dah lupa dah makcik ni ha..... agaknya tahun depan dapat lagi x?..... hehe


k, sekian

12 comments

March 22, 2013 at 8:22 AM

hahaha, haiya lupa bubuh titik ke kat tajuk tu...lalala...

March 22, 2013 at 8:31 AM

assalamualaikum
salam jumaat yang indah
singgah pagi :)

March 22, 2013 at 8:39 AM

x pernah pulak dpt bayaran/cek dari mana2 insurans agensi. ni 1st time sue tau. kira bagus la jugak takaful bagi rebat mcmni. etiqa dan kurnia pun x pernah buat mcmni tau. huhuhu

March 22, 2013 at 9:01 AM

terkejut saya.. banyaktu... tajuk gempakkan....

March 22, 2013 at 9:06 AM

tak penah dpt pun .. byk tahun dah pakai keta tak penah claim tak penah pun dpt.... tp ai pakai etiqa...


tahniah2 ..aku ingat yg tak de titik tu ... hahahha

March 22, 2013 at 9:08 AM

kalo dpt 3263 td nk pinjam dh...hehehe
cubit kang kak mazs ni..kasi gempakk jek..hehe

March 22, 2013 at 9:10 AM

hehehehee...

March 22, 2013 at 9:18 AM

errkk.. ingatkan rm3k++ tadik~
tapi okeh jer~ sape nak bagi free2 kan~

March 22, 2013 at 11:14 AM

kalau dpt 3k senyum lebarlah gamaknye..

March 22, 2013 at 12:59 PM

kalu 3K sy huluq tangan dulu bleh x? hehehe

March 22, 2013 at 1:36 PM

aah lah dik ... ekkeek lupe letak tetek .. eh titik ! ;)

March 22, 2013 at 2:07 PM

rezeki jugak tu kak..time akhir2 bulan nie..cam alynn ler pg td dpt duit tnt rm38 hengget sonok2 wat duit blanje 4 hr kot..hihi

Post a Comment