^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 June 2010

Home » , , » *Papa Borek, Aisha Rintik, Mama...?*

*Papa Borek, Aisha Rintik, Mama...?*

aktiviti last 2 weeks.. @ selayang mall.. ader 3 aktvt yg kami wat seharian di c2..
layan piccas jerk la yerk.. sambil2 tu aku explain ckit2.. k


1st aktiviti - bowling
hm, time ni papa tgh cbuk nak layan lane n bola boling yg x brape nak ok..
(sebenonyer papa x bwk bola sndri, pastu nak slahkan lane kat ctu laks..)
aisha lak cbuk slongkar wallet papa, habis sume dikluarkan..



puas aku adjust camera HP nokia papa nak shoot pic yg best.. akhirnya dpt gak.. haha
compem nak kn sambar DSLR sebijik nie.. (biler la nak dpt yerk??)

 

  isk, tomonung jap papa coz score x brape nak besh..
aku?? hehe, tgok dr tepi jerk.. smbil layan my lil princess..

 

ni la kije aku kat tpt bowling tu.. 'camerawoman' cum 'baby sitter' cum 'pompom girl for papa'


2nd aktiviti - play ground
kalu sesape yg biase kat selayang mall ni musti tau kan.. sblah bowling centre tu ader playground..
sesape yg bwak anak2 kompem x bleh lari nyer.. coz tpt tu mmg btul2 sblah pintu msuk bowling centre.. so, kami pon layan..


3rd aktiviti - karaoke
puas layan aisha naik kuda kaku.. hehe kami truskan aktiviti ari tu..
sblah playground tu plak ader pusat karaoke for family.. time kami nak msuk tu.. siap ader pakcik n makcik wif anak2 lagi msuk ctu.. mgkin dihasut oleh anak2 mreka.. hehe







hah!! my lil princess da dpt mic la pulok.. aku ingatkan dia xmor pegang.. memula tu mmg mcm nak tolak2 jerk.. tapi biler da start pegang... hish, aku nak mbik pon x dibaginyer.. hukhuk sedey aku x dpt mensumbangkan suara ptg tu..



Papa borek, Aisha rintik, mama.. tengok jerk dr tepi n snap2 pic diorg..
huhu

 
tu la my lil princess, aku pasan, aisha lbih suka ngan papa, kalu pi memana.. dia mntak papa dokong, kalu aku dokong asik la nak mmeloloskan diri.. nak turun.. kalu aper yg papa wat, dia akan mudah nak ikut.. kalu papa pkai baju smart skit da terjerit2 nak ikut, wlopun aku da cantik gak time tu, hikhik.. kalu nak tido pon dia lbih snang tido ngan papa..

di mana ltaknyer aku nie??? sob seb sedey..
hm, kalu dia lapa nak mkn @ nak susu.. ha!! aku ler yg dia carik.. hehe papa wat susu x sedap.. kuikuikui

tp yg pliknyer, kalu aku mrah dia coz sesatu bende yg x btul.. dia akan nangis, ingatkan nak carik papa suoh pujuk.. tp dia akan carik aku blik..
ms tu aku da rs kesian n pujuk blik.. x jadik nak mrah lebey2..
sayang aisha..

pic aku x byk kan dlm n3 ni n stiap n3 yg aku wat.. iskisk cian kat aku..

13 comments

June 30, 2010 at 4:01 PM

waahhh... blh masuk malaysia idol ni...
comelllllll...

June 30, 2010 at 4:08 PM

emmm.. pandainye aisha ni tau!

bowling... dh lama x main bowling lah..

June 30, 2010 at 5:02 PM

best dpt snap papa lontar bola bowling...

wahh berkaraoke lg...full je aktiviti u all..

July 1, 2010 at 9:14 AM

hehe cian kat part rintihan last tuh

July 1, 2010 at 9:15 AM

wah karaoke tue... syok betul!

July 1, 2010 at 10:31 AM

hehe..lebih kurang dgn safiyyah je..anak papa! :p takpe la, takde la lenguh tangan kita dukung diorg..hehe..

July 2, 2010 at 9:22 PM

lyafrina: hm, tggu la MI season 88 nnti yerk..

July 2, 2010 at 9:23 PM

chugie; hm,, sskali main boling ni ok gak.. wlopon bola asik msuk longkang jerk.. hikhik

July 2, 2010 at 9:24 PM

fieza79: biase ujung mggu mmg ader jerk aktvt.. pling koman pon pi soping.. hehe

July 2, 2010 at 9:25 PM

fizah .k.a usu: huhu cian kan.. da xder org nak mbik pic kita dah..

July 2, 2010 at 9:26 PM

mamalyna: hehe, sskali mensumbangkan suara da..

July 2, 2010 at 9:26 PM

nadiah: hehe betul betul betul..

July 6, 2010 at 1:12 PM

bnyk nyer aktiviti keluarga..best nyer spend ms bersama family kan..? btul sama lar dgn danish skrg nie xpyh alin mrh alin jeling jew danish dh mula tundukkan muka tanda tau mamanyer mrh..klau kuarkan sore mula dah cembeng muka..adoaii bijak2 bdk skang nie..tp jp pas tu buat balik..alamak aii..

setakat nie abahnye mmg manjakan danish jrg2 skali marah..mama marah sbb sayang kan..tul tak kak..?

Post a Comment