^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

4.6.10

Home » » *Ikut Kata Aku*

*Ikut Kata Aku*

Pada suatu hari Jasni dan sahabatnya Karim pergi memancing kat sungai. Dalam bosan-bosan menunggu ikan Jasni berkata,



Jasni : aku ada satu cerita.
Karim: cerita ape?
Jasni : nanti kalau aku bercerita, kau kena ikut perkataan belakangnya, boleh?
Karim: yela...















Jasni pun memulakan ceritanya...



Jasni : satu hari aku pergi memburu.
Karim : memburu.
Jasni : aku masuk ke dalam hutan.
Karim : hutan.
Jasni : tiba-tiba aku rasa nak terberak.
Karim : berak.
Jasni : aku berlari ke semak.
Karim : semak.
Jasni : aku pun berak.
Karim : berak.
Jasni : satu hari yang lain aku pergi memburu lagi.
Karim : lagi.
Jasni : aku pergi ke tempat yang aku berak dulu.
Karim : dulu.
Jasni : aku lihat tahi aku sudah tak ada.
Karim : ada.
Jasni : aku pun tertanya-tanya.
Karim : tanya.
Jasni : siapa makan tahi aku?
Karim : aku....


p/s: sorry kpd sesape yg tgh mkn ms baca n3 nie yerk.. saje lpas tensen sensorg kat opis ni.. rmai opismate yg cuti ari nie.. hehe


4 comments

June 4, 2010 at 2:27 PM

Waaa...k.mas jaat tau..time alynn bc n3 k.mas nie alynn ngah mkn coklat bytes...!!

comei nak dara k.mas..hik2

June 4, 2010 at 5:15 PM

aduyai...tensen ye Mas..!
boring kan opismate byk bercuti..

June 5, 2010 at 1:18 AM

ahahahaha... buat sy gelak guling2 ni..

masz, jom join contest lg!!
http://chugiecontest.blogspot.com/

June 7, 2010 at 1:20 PM

ha......bengong la kak mas....

Post a Comment