^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28 June 2010

Home » » *Empat Kali Isk*

*Empat Kali Isk*

isk,
sibuk tul arr ari nie..
time rehat pon kn wat kije gak..
ni pon curik2 jerk nak bukak blog nie..
apatah lagi nak berblogwalking..
sori yerk kengkawan.. x leh nak jalan umah kengkawan skrg nie..
byk btuk kije mnunggu sjak rombakan kabinet meja last week..
nak kn kmas btul2 smula, da x jadik cam asal da nie..
janji kmas n teratur.. snang nak carik dokumen..
ngan nak carik dokumen yg aku humban dlm kotak lagik..
kuar blik dr kotak.. lum lg fail2 yg ntah aku ltak kat maner ari tu.. seb baik la da jumpe..
kalu x, haru gak idup aku nak korek balik maklumat taun dolu2..
hehe

isk,
da stgh taun nie.. bos main tuka2 coverage laks..
hm, kalu sblum ni aku kn jg projek..
skrg ni kn jg ikut negeri laks..
tp smapi skrg aku x clear lg aku kn cover negeri maner..
bos ckp akan berkuatkuasa bln julai nnti..
hm, lg 2 ari jerk nak msuk bulan julai..
kat opis ni bkal ader bos (KPP) baru bln julai nie..
camner la agaknyer dia dok cni yerk..
musti kami akan bergelumang ngan lagi byk dokumen..
slagi ader dlm manual, segala borang bagai sume kn impliment dlm kije2 yg dibuat..
mklum ar, dia tu audit ISO nyer org.. haha

isk,
da lm aku x upload pic my lil princess aisha kan..
sori ye aisha sayang..
bkn aper, mmg sibuk giler kat opis nie..
nak upload kat umah, hm.. harapan..
broadband tu asik liplap jerk..
stkt nak menaip blh arr.. tp nak upload pic.. siap aku leh mandi manda lagik..
lum tntu siap.. hehe
insyallah, akan diusahakan jugak dlm waktu tdkat ni..
tu pon kalu x cbuk..

isk,
ader lg satu kije mnunggu nie..
nak kn setel cecepat..
hm, kpd kengkawan yg aku da umumkan sbg pemenang tu mohon emailkan maklumat nama n ic ke masz_4580@yahoo.com
leh ar aku poskan adiah kengkawan..
adiah da ader da, da siap wrap da.. tggu nak deliver jerk..
hm, harap2 kengkawan suke..
kpd yg da bg maklumat iaitu ejan a.k.a mamalyna, em's family, ana_me n eima thanx ya..
tggu adiah diterbangkan ke umah @ opis anda..

k, sekian

3 comments

June 28, 2010 at 1:44 PM

Selamat menerima orang BARU...kita akan tahu menilai seseorang sekiranya kita berkawan dengannya..jangan dengar cakap orang..

June 28, 2010 at 2:10 PM

ciannyer dia...rombakan kabinet baru menyebabkan mas tak sempat nak menarik nafas lega...

June 28, 2010 at 2:14 PM

amboi.. banyak rupenye kerjenye!

Post a Comment