^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14.6.10

Home » » *Apa Crite Ari Nie???*

*Apa Crite Ari Nie???*

sblum crite, layanz gambar dulu....



korg tau x aper yg aku nak smpaikan nie??, cuba tgok betul2, kalu leh zoom, ha!! zoom kan la pic tur..
nie pic aku mbik ptg smlm kat blkg umah aku.. tu kira bersih la kan.. kalu x slalunyer pnuh ngan rumput jerk, siap Aisha leh wat photoshoot lagik kat ctu coz ader bunga rumput yg Aisha mmg minat nak mbik.. hehe isk, melalut lak aku ni..
sbenonyer aku nak korg tgok haiwan yg ader dlm pic tur.. pasan x yg ibu ayam tu diekori olh anak itik, anak itik lak asik ikut ibu ayam.. kehulu kehilir diorg (btul ker kata johoh ni?) mmg bersama..
hm, aper yg korg pikir?? anak itik ber'ibu'kan ayam @ ayam ber'anak'kan itik, sbnonyer makcik sblh yg bgtau kat aku pasl bnde nie, thanx wan... memula aku x mbik kisah sgt la ms dia crita tu, tp biler da tgok sndri bru aku pasan,, mmg btul la ibu ayam tu bertelurkan gen itik.. haha betul ker???

huh!! korg pikirla sndrik yerk..
k



5 comments

June 14, 2010 at 1:00 PM

mungkin anak itik tu ingat ayam tu ibunyer...masa kecik2 dulu...zai ada anak ayam yang dibela n dijaga oleh bapak ayam...sampailah anak ayam tu besar n berdikari sendiri...

June 14, 2010 at 4:24 PM

mesti time anak itik tu menetas, ayam tu tgh pandang dia, tu yg dia ingt tu mak dia..huhu..redha je pulak ayam tu jd ibu kpd anak2 itik tu ye.. herm.. ^_^

June 15, 2010 at 10:25 AM

cam mana leh jadi cam tu ye...ajaib..!

June 15, 2010 at 2:28 PM

ni mesti ibu ayam tolong eramkan telur itik tue....

sbb tu anak2 itik ingat ibu ayam tu ibu dia.....

huhuhu.....

June 15, 2010 at 4:02 PM

kak zai: ooo ader erk??

***
mamalieyna: hehe iyer kut..

***
fieza79: tu la, tgh carik jawapan nie..

***
kak ain: ooo bleh camtu yerk??

Post a Comment