^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 June 2010

Home » » *Pilih Watermark Anda*

*Pilih Watermark Anda*

salam petang kengkawan.. hm, ari ni cbuk sungguh kat opis nie, sbb utama adalah krn.. ofkos la sbb ari ni ari jumaat kan?? so mmg sume pkrja akan rs cbuk pd ari jumaat coz sok cuti  kcuali bg org kedah, terengganu n kelantan.. tp bg aku brtmbah cbuk coz ari nie dah la ari jumaat, opis aku ni nak kn ubah layout lain coz akan tmbh 1 lagik bhgn kat cni skrg da ader 2 bhgn da, so ari ni adalah keje punggah mmunggah bg kami seopis tp pc kn menten dulu, x leh plug-off, nnti xleh arr aku nak post n3.. haha n 1 lagi aktvt ari ni adalah kami wat jamuan ckit for my lovely bos bos direct atas aku - bkn bos besar nak pindah ujung bln nie.. hukhuk sedey nyer.. he is the best bos that i have meet.. windu la lpas ni kat bos.

so, ptg2 ni bru leh wat n3 tp xleh arr pnjg2 sgt coz nak kn blik jugak.. nak jmput my lil princess kat umah pngasuh.. ni pon smntara tggu hubby lepas gian main pingpong kat bwah nuun..

k, la x nak membebel byk2 nnti hajat x ksampaian lak.. ekceli aku tgh fenin kpla nak pilih watermark mn yg best yg akan aku gnkan di stiap pic yg aku nak share here.. nak mntk tlg khidmat kengkawan leh x??? kengkawan leh arr pilih kat bwah ni yg mn 1 is better than other one.. k


A)


B)

C) 

D)

hm, pd aku rs cam nak gn konsep rama2 coz kat blog aku ni mmg pnuh ngan menatang tu, kalu kengkawan pasan la kan.. t cam x besh jerk.. rs cam bknan ngan bunge matahari.. tp x ikut konsep kaler blog laks.. hm, mgkin ngan prtlongan kengkawan leh tlg pilih yg mn best di mata kengkawan.. hehe tp yg ni xder adiah la kan?? kalu nak adiah kn la wat contest la plak hehe sume ni wat sirik jerk.. tu yg xbrape cantik kalu nak banding ngan pro.. tu yg nak kn pinjam khidmat kengkawan yg mmg pro mmilih nie kan..

k, sekian

13 comments

June 18, 2010 at 11:38 PM

emm.. sy suka yg B n D.. b nampakcantik dan simple. D tu nampak ceria.

June 18, 2010 at 11:59 PM

suka D.. warna bunga matahari naikkan seri...

leh la bt kat anin satu hihi

June 19, 2010 at 10:34 AM

chugie: hm, B tu nmpak cam kami ni baik jerk kan.. hehe

June 19, 2010 at 10:36 AM

anin: bunga mthari mmg nmpak ceria kan..

nak jugak ker?? blh, tp kn ader pengeras la pulok.. haha ok x??

June 19, 2010 at 10:40 AM

yg b tu mcm pelik je sbb tepi die putih..

yg d tu comel tp senyum k ija dh jdi pelik lepas balikkn gamba tu

June 20, 2010 at 5:42 AM

saya suka A sbb simple&cantik....

June 21, 2010 at 9:14 AM

kalau nak rama2 ambik yg B...kalau nak bunga matahari ambik yg D...hehe..

June 21, 2010 at 9:16 AM

yg B lebey simple n menarik..!

June 21, 2010 at 9:57 AM

fizah a.k.a usu: hm... tgh pkir lagik nie..

June 21, 2010 at 9:58 AM

aiyu esa: owh.. mmg simple kan..

June 21, 2010 at 9:59 AM

ummi sofiyyah: hm, ok.. da msuk dlm list..

June 21, 2010 at 9:59 AM

fieza79: hm, simple...

June 21, 2010 at 10:53 AM

no 1 sweet..simple..kalu ade gbr..nnti letak kt gambar mcm serabut plak byk sgt bende..tu pendpt kita jek

Post a Comment