^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

9.6.10

Home » » *Budak 18bln Tolak Helikopter*

*Budak 18bln Tolak Helikopter*


credit to mr.google











hah!! tekezut tgok tajuk n3 ni ker?? hehe jgn tekezut.. mmg btul aper.. nak tau sape budak tu? dari negara mane? lelaki ker pompuan? ape ilmu dia pkai? isk ms aku wat tajuk n3 nie, mcm2 yg ader dlm kpla otak nie.. last2 jwpnnyer ader kat umah aku jerk.. nak tau ker.. jom layanz piccas kat bwah yerk..



ekceli pic yg atas tu adalah pic kipas yg aku bli ms blik dr kg ujung mggu lpas, kipas tgn lm yg aku gn utk waktu2 kcmsan di waktu ari pnas da rosak, so aku bli arr yg baru, brenti kat R&R Ayer Keroh waktu maghrib, jalan2 kat kdai sebinir n tnampak la kipas tu.. cina punyer.. carik yg made in M'sia xder laks.. hehe
pic bwah tu laks gadget baru Aisha, helikopter bli kat tpt yg same, ari yg same, waktu yg same..

ha, ni helikopter dr jrk dkat, mulut di leh kuar lidah biler kipas dia tpusing.. tp kn ader bantuan la bru kipas pusing n lidah tu leh kuar.. hehe korg pham ker aper yg aku mrepek nie??? pening lak kpla aku.. isk

ha!!! ni la budak yg aku ckp kat atas tu.. mlm tu smpai umah.. budak 18bln ni asik la dok tolak heli dia.. kemane2 dia tolak, smpai ke sudut umah di tolak, tgok tv pon mate jerk tp heli ttap x lpas dr tngan..

ekceli pic atas tur Aisha bjln dr dapur nak kjar tv yg tgah tayang iklan..
pic bwah tu....
ni lak bakal ngikut jejak papa dia, asik la nak godeh2 bnde2 yg ader kat tgn.. owh!! budak 18bln nie nak tgok enjin heli ni ok lagi ke tak.. harhar

so, skrg korg da pcaye x yg budak 18 bln (ekceli 23 hb nnti Aisha gnap 18 bln) leh tolak helikopter.. hikhikhik, kn pcaya la kan coz da ader bukti bergambar, siap leh tunggang tebalik lg heli tu, aku x tipu..

betul punyo!!!!

16 comments

June 9, 2010 at 1:24 PM

suspen aje Mas ni..ingt omputih ka hape tolak heli..hikk

dh dpt menan tu tak lekang la dr tgn..ditolak je ke mana sajok..!

June 9, 2010 at 2:19 PM

teruja tgk tjuk n3 td....
waa.. hebatnya.. budak cute + sekecil ni blh tolak helikopter...
hehhehe

June 9, 2010 at 2:22 PM

fuyo...

hebat tol la.. kami nak tumpang bule??

June 9, 2010 at 2:25 PM

suspen betul.....

kecik2 ni main tolak2 dulu ya aisha, dan besor nanti ambik lesen bawak heli....

boleh bawak mama ngan papa sentuh awan....

June 9, 2010 at 2:46 PM

hahaha...tipah tertipu...ish..tapi betoi la tu kan..ada bukti! =P..comei kan helikopter tu..sama cam arif punya, cuma kaler jer lain..mmg suka no, tolak..pastu repair..adooi...! ^_^

June 9, 2010 at 2:52 PM

SUSPEN BACA TAJUK TUH...BARU JER NK TANYA ILMU APA YG DIA PAKAI..HUHU..TITAH TERTIPU SUDA.. :)

June 9, 2010 at 3:31 PM

tipah tertipu da..hahaha..;)

June 9, 2010 at 4:08 PM

lor.. ingatkan betul2 lah td tau!

eee.. mainan tu, fatin pun ade gak.. tp bukan heli.. fatin punye rama2.. beli masa g pulau indah that day.

June 9, 2010 at 4:14 PM

Cis.. Gwa pun tertipu.. Hahah..

June 9, 2010 at 5:01 PM

fieza79: tula org mlayu pon leh tolak heli tau..

***
lyafrina: hehe

***
ju: hehe bleh.... tp xleh terbang, xper ker?

***
ain: insyaallah

***
mamalieyna: oh ariff pon ader gak yerk.. kalu llaki lg terror repair kan..

***
lily: hikhikhik

***
mrs.eady: tetipu yerk, sowie.. hehe

***
chugie: tu la rama2 ssuai la ngan baby girl kan, tp aisha nyer heli tur..

***
whoopz: hehe, layanzz jerk

June 9, 2010 at 7:45 PM

huhu, suspen..tertipu dgn tajuk.haha

June 9, 2010 at 10:37 PM

perghhh...suspen den!

June 10, 2010 at 9:04 AM

nieda: hehe suspen yerk..

***
mamalyna: hikhikhik ok ler tur kan?

June 10, 2010 at 11:57 AM

suspen je..
klau cm tue jgn katakan heli...lori bas n roket pun boleh...hahaha

June 10, 2010 at 12:01 PM

adoaii ingat kan budak mana yg cam badang tur..aisha ghupenyer..lau aisha auntie alynn caya bab hr tur auntie tgk aisha ada muscle sure nyer leh tolak heli..

kiuat arr heli aisha..danish pinjam boleh? tp lau danish xtau arr pai bile riwayat heli turr..danish ganazz sket..hurmm

June 10, 2010 at 4:19 PM

zura: betul betul betul..

***
alynnz: hah!! danish nak pinjam..? tokleh nnti heli tu wosak.. da x leh Aisha nak tolak..

Post a Comment