^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

02 June 2010

Home » , » *alhamdulillah*

*alhamdulillah*

hm, da lm aku x jenguk aku nyer mygiveawaycontest blog, main joint contest jerk tp x jengok pon result coz stkt yg aku tau mmg nama aku x penah ader dlm senarai pmenang, so pd 18.05.2010 (ari rabu) saje gatal tngan nak slongkar sume contest/GA yg aku da joint n refresh smula mklumat pape yg ptut.. so aku terjumpa ini kat blog mamadamia a.k.a haiza n ternyata name aku ader terselit diantara pmenang GA trsbut, thanx puan pnganjur.. nak bukti ker.. ha ni dier..



akhirnya rezeki aku kat cni.. hasil cabutan oleh si comel damia n adiah yg aku dpt adalah...
v
v
v
v
hehe, ni la bungkusan dia.. bru pg td smpai.. panas lgik nie.. hubby aku yg smpaikan kat aku.. excited tul dia nak tau gak aper bndenyer, siap tggu dpan meja opis aku lagik.. setiamu disisiku hehe

TADA......!!

1 pcs fragrance candle (lavender) - wangi tul, 1 pcs wood keychain dr sarawak - so cute n mini picture frame from langkawi - leh arr ltak pic Aisha, musti tmbah cumel anak mama.. hehe
Alhamdulillah...

13 comments

June 2, 2010 at 2:08 PM

tahniah....

seronok bila menang dan dapat hadiah kan....

June 2, 2010 at 2:15 PM

rezeki rezeki
kene rajin2 join kontes nih. heheh

June 2, 2010 at 2:24 PM

wah.. tahniah! pasni kene masuk banyak lg k.

June 2, 2010 at 2:44 PM

hiks..kt pn dpt..br smpai pg tadi gk:D

June 2, 2010 at 2:47 PM

tahniah..! best aa dpt adiah kan..^_^

June 2, 2010 at 4:06 PM

dapat jugak ie ye... tahniah.

June 2, 2010 at 4:14 PM

tahniah.. rejeki tu..
baru bersemangat nak join kontes/ga lagik kan..

June 2, 2010 at 5:01 PM

wahh rezki menang giveaway....tahniah!
comel adiah tu..

June 2, 2010 at 5:05 PM

kak ain: thanx, mmg swonok nih..

***
rose: hihik betul tur..

***
chugie: tq tq, mmg byk masuk tp bru 1 yg mngena.. haha

***
suziey: ooo yer ker? same la kita kan..

***
mamalieyna: thanx, best best best

***
fizah a.k.a usu: thanx

***
uda: betul tu, lg smangat nak joint contest nie...

June 2, 2010 at 5:34 PM

congrates k.mas..
hadiahnyer pun kiut2..

June 3, 2010 at 9:32 AM

alynnz: thanx ya, alynnz pon da dpt byk kan..

June 3, 2010 at 4:18 PM

salam kenal,

Tahniah yer...

June 4, 2010 at 8:25 AM

dear , check result i plak...

Post a Comment