^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

8.6.10

Home » » *Nak Tolong Mama Lipat Baju La*

*Nak Tolong Mama Lipat Baju La*

huh, pnat tul ari nie.. dr pg ngadap komputer dok khusyuk wat kije, sedo2 da tghari.. pi mkn jap.. isk x wat n3 lg nie.. xleh jadik.. kn wat jugak wlopon satu.. hehe, dr pg ngadap komputer, ngadap data, ngadap nombor, bengong da kpla otak ni.. mate pon da bepinau da.. ari2 wat kije yg same.. ader jerk data baru nak kn update..
so, ptg ni kita layan blog plak.. (hikhik bos xder nie) da puas jenjln umah kengkawan.. bru leh wat n3.. carik idea.. hehe so, aku citer la pas anak dara aku sorng nie..
layanzz piccas k

isk, main cilup ba laks si tecik nie...

di ambiknyer la baju yg aku tgh lipat memlm ari, blik dr kije..

tgok tu, wat selubung lak, aku biorkan je la, janji x kaco baju yg da btingkat2 aku lipat..


hah, sesi melipat kain pon bermula..



nmpak x bakul biru kat blkg tu da kosong, time ni aku da bjaya lipat kain yg slbihnye n simpan cpat2 sblum diusik oleh si tecik nie..




rajin la anak dara mama ni meng'adjust' baju tu biar dok tltak pd kdudukan yg btul.. sori sayang, mama tgok jerk la yerk..




isk, serba x kena la


haha, da puas kembang kuncup, kembang kuncup.. tgok aper jadi..
tgok Ustazah Siti Norbahyah dan Ustaz Wan Akashah kat TV9 la pulak..


tu la anak dara aku yg da pndai nak tlong wat kije umah, org sapu smpah, dia nak jugak, org lap habuk, dia nak jugak, org cuci pinggan, dia nak jugak, org lipat baju, dia nak jugak, tp bkn makin kemas, korg pham2 je la kan..
"anak mama da besar kan, nnti kalu da pndai sume leh tlg mama kan.."

p/s : aku nak wat contest, agak2 ader org nak joint x?? hehe


12 comments

June 8, 2010 at 4:49 PM

ishh..sabo je la anak dara sorang neh..! sumer nak dia nk wt kan?

dh besar nnt tak ghajen mmg nk kena la tuhh..hehe

June 8, 2010 at 4:54 PM

Baguslah ada anak dara nih kan..blh tlg mama diorg..sungguh2 dia tlg lipatkan baju tuh..hehe.. :)

June 8, 2010 at 5:18 PM

fieza79: tu la,, x sabo tggu dia besa nak tgok dia tolong @ x.. hehe

***
lily: hehe, tolong sepahkan ader la..

June 8, 2010 at 5:34 PM

hahahaha adeii..lawak btl la anak dara mas ni..ekeekkeke:p

ha buat contest sneang2..bole kt join..hehe

June 8, 2010 at 6:12 PM

rajin nyer nak dara sorang nie mengemas..xbley jd nie k.mas dh ada nak dara yg blh tlg alynn pun kena ada sorang nak dara..

nak teruna skang nie bley wat main polis n3 ngan abah nyer jew..

June 8, 2010 at 6:46 PM

suziey: hehe, layan kan je la..

***
alynnz: ha, aper lg.. cpt2 la dptkan anak dara tur, leh tulun alynnz.. hehe

June 9, 2010 at 9:01 AM

respon to ayat kecikkkk kat bawah entry:

ade2. tp make sure yg general lah.. ni asik contest anak je. kuciwa den

June 9, 2010 at 9:26 AM

alorr cutenye
ni tak sabar nak dpt bb gurl lak ni..weheheh

June 9, 2010 at 9:30 AM

fizah a.k.a usu: kira general la jugak nak buat nie.. tapi.......

***
rose: ha.. cpat2 la, nnti leh kawan ngan rafiq..

June 9, 2010 at 11:49 AM

alahai rajin nye laa anak dare tomey ni...seb baik acik takde anak lelaki, kalo tak, awal2 dah acik booking jadi menantu tau heheeheh...

betul2, biar laa die ralit main satu baju dari dok kaco baju2 yg bertingkat2 kite dah lipat tu heheeheh

June 9, 2010 at 11:55 AM

olooo..tomeinya... rajin tlg mama lipat kain yer..
asya kalo time lya nk susun baju dia.. dia mkin rajin punggah semula baju y dh d susun tu..

**hihihii..lya nk join contest!!

June 9, 2010 at 4:09 PM

bersemangat betul die tolong mamanye lipat baju ye.. bagus2!!

Post a Comment