^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

05 July 2010

Home » , » *Cover Empat Ari*

*Cover Empat Ari*


isk isk isk
 ari ni da 5 julai 2010.. lm da x wat n3 nie..
bkn xder idea.. bkn xder crite..
cuma.. aku cuti slama 4 ari.. so blog aku pon cuti 4 ari la.. haha
boleh gitu...?
boleh jerk kan.. aku nyer blog.. so aku nyer sukela kan..?
hahaha (gelak jaat)
spjang cuti 4 ari.. tiap2 ari ader aktvt.. wlopon cuti.. penat ttap trase..
aku cuti pon bkn suke2 cuti tau.. nak tau aper aku wat spjang cuti 4 ari (+ ari sab2 n ahad)

1st day cuti..
TAHNIAH!!!
1st july ari tu adik ipar aku daftar kat Sime Darby Nursing College.. kat Shah ALam..
my mertua n abang ipar dtg KL ari tu coz nak antar adik daftar kolej..
my hubby pon pi antar skali.. aku x ikut coz kreta x muat.. so aku x tau la college tu kat ner.. tp ikut alamat kat seksyen 26, shah alam.. org s.a musti tau kan..

2nd day cuti..
EASY!!!
 xder aktvt formal.. cuma bwk my PIL pi tgok umah yg bru kami bli kat rawang.. x leh dok sn lagi..
tuan umah msih dok umah tu coz umah yg diorg bli kat putrajaya x leh nak dok lagi.. hm, bli umah 2nd hand jerk.. excited sgt nak dok umah baru nie..
tp x tau lg biler leh dok.. ingat nak raye umah baru taun nie.. tp mcm x smpat jerk..
hikhik x sabo nak decorate umah sndri..
dlm kpla da ader mcm2 idea da nie.. tggal nak kuar jerk..

3rd day cuti..
PENAT!!!
last saturday adalah Family Day for my company, Kraftangan Malaysia..
so happening ari tu.. ader sukaneka.. sukan darat.. sukan air.. 
ader senamtari.. ader makan durian..
yg best skali ader lucky draw.. alhamdulillah rezeki aku ari tu..
aku dpt rice cooker.. hm, masak ker aku.. hehe
yg kat umah pon x mnyala lampu
(rice cooker elektrik, so xleh nak gn peribahasa asap2 yerk)
dpt hamper lagik.. my hubby dpt iron + iron board..
alhamdulillah

4th day cuti..
REHAT!!!
hm, ingatkan bleh arr rehat ari nie.. rehat la jugak..
tp ari ni ader knduri umah kawan opis la pulok..
korg sume pon kompem ader kan..
seb baik la cm 1 jerk knduri jerk ari nie..
tu pon jauh gak jln.. dr kl nak ke kajang.. 2 kali tol gak la kn bayo kan..
hish.. bekira la pulok..

so, ari ni da kije da.. rs cam x ckup rehat jerk..
tp kena kije gak..
pepagi da ader morning prayer.. ktnyer everyweek akan ader morning prayer..
hm, tujuan utk tingkatkan prestasi kerja.. hehe bole ker..?
insyallah..
tu yg time rehat bru leh wat n3 nie.. coz dr pg td wat kije jerk..
hahaha (gelak jaat lagik)
harap2 leh bkekalan smpai bila2 slagi aku kije kat cni..
k, nak msuk kije da nie.. kn stop wat n3 da..
cheh poyo jerk.. hehe

k, sekian

p/s:

  • smlm dpt mkn durian D24 lagik (yg da siap kupas), bli kat giant batu cave.. nyum2 sedapnyer.. 
  • adiah for GA Teka Saiz Sandel Aisha udah di pos ari jumaat ari tur.. mgkin skrg ni posmen tgh mncari2 umah / opis kengkawan nak bg yerk.. kcuali alynnz.. adiah by hand yerk.. Tahniah kpd sume.. hrap2 kengkawan puas ati ngan adiah tu.. yerk

  • maaf, n3 kali ni xder gambar.. x smpat nak snap pic aktvt cuti.. (tp kalu ader dr kamera org lain for aktvt Family Day, insyallah akan di kongsi)



7 comments

July 5, 2010 at 2:32 PM

banyaknyer cover....

July 5, 2010 at 3:41 PM

waaaa byknya aktiviti..hiks

July 5, 2010 at 5:01 PM

owhh k.mas pun br start kije eh ari nie..? sama lar ngan alin br masuk kije hari nie..bestnyer dpt bnyk hadiah..pas nie kena rajin2 masak nasi yer..msk nasi jew kerr? hik2..

July 6, 2010 at 9:07 AM

zaidah: tu la pasal

July 6, 2010 at 9:08 AM

suziey: hm, ingat cuti nak rehat.. tp x leh..hikhik

July 6, 2010 at 9:09 AM

alynnz: hehe same kita.. insyallah masak.. ntah biler hehe

July 6, 2010 at 12:41 PM

Bestnyer akak xlama lgii dpt dok umah sendiri..umah alin br naik tiang..dinding pun br separuh hikhik..

Post a Comment