^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 July 2010

Home » » *sedey.. doakan my hubby xder pape yerk*

*sedey.. doakan my hubby xder pape yerk*

x kira bos marah ke idok.. aku nak post n3 gak skrg nie..
aku tgah sedey nie..
tghari td ms nak abis lunch aku dpt brite yg x besh..
my hubby naik opis aku n inform kat aku..
see dialog kat bwah yerk.. lbih kurang gini la bunyiknyer..
hubby, "mama, papa nak blik jap la"
aku, "nape laks??, ader aper tinggal ker"
hubby, "x la.. papa jatuh moto"
aku, "ha??!!!!!"
aku da tekedu kat tpt duduk, time tu aku tgh jenguk blog kengkawan..
aku, "camner leh jatuh laks??, abis teruk ker??"
hubby, "moto langgar batu besar songkok kat jln tun razak dpan tabung haji.."
bole laks batu dok tcongok kat tgah jalan..
ape hal!!!!!..
lori punyer keje la ni main tabur2 batu atas jalan.. besar songkok laks tu..
moto mmg x leh jalan da.. hubby?? byk jugak luka2 kat tgan n kaki..
isk sedey.. xmor arr aku crite kat cni..
isk sedey lagi.. x dpt teman hubby pi klinik.. skrg ni hubby pi klinik ngan member opis..
harap2 xder pape la..
isk.. sedey


10 comments

July 6, 2010 at 3:03 PM

akak doakan takde pape yang teruk...

jangan sedey dan risau sangat k....

July 6, 2010 at 3:35 PM

lori kat msia nie kalu tak tercicir benda mmg tak sah!menakutkan batu besar cam tu boleh ada atas jalan..
mesti mood nak wat keje terbang kan..sbr ye..

July 6, 2010 at 3:39 PM

alin pun dgr gaks berita yg a.madi jatuh motor..apa ker sengal batu tu dok tgh jalan..nyusahkan org jew..harap2 a.madi xder apa2..

July 6, 2010 at 3:42 PM

salam,
naik moto ni biasala jatuh2 tu kan...didoakan semoga x de apa2...

July 6, 2010 at 5:44 PM

harap2 takda pape....

July 7, 2010 at 12:11 AM

mdh2an takde kecederaan serius..

July 7, 2010 at 8:13 AM

adeh..siannye
mangsa tak bersalah
tula kdg2 bengkek ngan lori bwk batu or simen..bila jatuh kita la jd mangsa..

hope ur hubby ok2 je

July 7, 2010 at 10:49 AM

hope takde pape yg teruk ye..siann..

July 7, 2010 at 11:07 AM

la kesian nye ...
dah pi klinik ke ...

anyway tq utk mr.teddy yg cute tuh ...

http://mysweetzlife.blogspot.com/2010/07/hadiah-dr-contest-teka-size-sandel.html

July 7, 2010 at 11:45 AM

alhamdulillah, hubby xder pape, thanx kpd yg mendoakan yerk.. tp byk gak luke kat tgn ngan kaki.. seb baik xder yg patah.. isk..

Post a Comment