^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 July 2010

Home » » *Biler Aisha Bekerja..*

*Biler Aisha Bekerja..*

huh da tghari bru leh wat n3..
ari ni msih cbuk ngan data lagik..
lagik lagik data..
data lagik..
isk isk isk..
da nak ujung taun ni asik keje ngan data jerk..
abis crite psal data..
sok, ari jumaat kan?..
pengasuh 'umi' Aisha nak kn blik kg coz nak kn renew visa..
so sok aku kn cuti..
cuti ker..
nnti 2 mggu lagik nak kn cuti..
xkan sok nak cuti..
isk mane bleh..
aku rs cam nak bwk aisha dtg opis la..
bleh kan?..
hehe.. aku da tnyer bos..
dia kt 'OK'.. janji x ggu keje..
harap2 la kan..
lgpon sok ari jumaat so ms rehat pnjng..
n xder arr nak ggu keje sgt pon..
hehe iyer ker?..
xper, lgpon sok bos2 kompem cbuk ngan persiapan..
persiapan Promosi Kerja Kahwin kat opis aku..
jmput la dtg bramai2 yerk..
so, kompen aku akan bwk aisha dtg keje n knalkan dia ngan dunia keje mama dia..
hehe, ekceli aisha da byk kali jugak dtg opis aku..
especially kalu aku kn duty time ader promosi cenggini..
aku tgok dia ok jerk..
alhamdulillah..
" agaknyer camner la kalu aisha da besar nnti yerk.. nak keje cam mama la.."

k, sekian


2 comments

July 22, 2010 at 1:50 PM

alorr k.mas nie cuti bnyk lagik pun risau..lain lar cam alinn cuti dh keringgg...lau danish bwk g opis xtau lar jd apa..haha..danish masih lasak lagii..maybe bile dh besar baya cam aisha lebey senang nk controll..hik2..

tp xper esok aunty bley jumpa aisha kann..kan..muahss..

July 23, 2010 at 10:05 AM

aisha selamat bekerja...
hehe

Post a Comment