^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23 July 2010

Home » , » *Sleeping Princess*

*Sleeping Princess*

ari nie spt yg aku critekan smlm.. aku akan bwk my anak dara ke opis.. coz 'umi' pngasus aisha balik kg.. so pepagi lagik aku da paksa aisha bgun utk bersiap pi opis.. hehe.. sorry sayang.. da la mlm td pkl 12 bru dia nak tido.. dr pkl 10 mlm aku paksa dia tido tp x mo nyer dia lelap mata.. isk seksa gak nak suoh dia tido.. last2 aku yg tido.. n sedo2 pkl 12 tgh mlm dia still lagik main kat kpla katil.. aku trus bgun, wat susu ckit n bagi kat aisha.. smpai dia ralit mnum susu n trus tido.. alhamdulillah..

tp pg ni, pkl 6.30 pg aku da kjutkan dia bgun tido.. ye la, tkut lmbat smpai ke opis coz naik kreta ari nie.. tp seb baik jugak aisha x susah nak bgun tido..

smpai kat opis pg tadi.. senyap jerk dia.. mgkin still mgantuk.. @ pelik tgok pakcik2 n makcik2 yg mngelilingi dia.. tp biler da lm tu dia mkin ok.. n da bleh main2..

my sleeping lil princess

n skrg.. my lil princess da tido.. byangkan dr smpai pg tadi.. bru skrg dia tido.. kalu kat umah 'umi' mau da masuk round ke2 dia tido.. aku bersyukur sgt coz dia x byk meragam..

k, sekian

4 comments

July 23, 2010 at 1:53 PM

hi aisha..aunty dh jumpa aisha..baik jew aisha kt opis..unty tgk aisha aunty teringat Danish..ghinduu..

July 23, 2010 at 2:02 PM

boleh wak jadik ass kat opis ni..nasib baik tido je yek, kalu ke sana-sini pening gak kan.

July 23, 2010 at 2:12 PM

aisha ke opis?..bleh bwk eh..ok la..tak rugi cuti! kalau kite, pengasuh ada hal, dgn kita2 terpaksa bercuti..huhu..

good girl eh aisha! ^_^

July 23, 2010 at 3:06 PM

seb bek leh bawa aisha ke opis kan..

baik je aisha tak meragam..sng nk wt kije...

Post a Comment