^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 July 2010

Home » » *Moto Oh! Moto*

*Moto Oh! Moto*

masuk ari ni.. genap la 10 ari hubby aku MC..
MC akibat drpd xcden.. ari slalu last week..
hm, dgr cam best jerk dpt MC lelama kan..
tp bg hubby aku x best..
coz dia kn dok umah sensorg..



tp stkt ari snin lpas.. hubby da blh drive da..
so dia la yg anta n ambik aku dr tpt keje..
rs cam ade drive jerk.. hehe..
tp stiap kn pi cuci luka kat klinik..
n stiap kali lpas cuci luka.. aku la yg kn drive blik umah.. huhu




skrg ni.. Alhamdulillah, hubby smakin baik..
n nak becerita psal moto yg xcden tu la kan..
lpas kaki da ok.. da blh jln..
wlopon tedengkot2..



********************



"AKU SEORANG MOTO"



selasa 06.07.2010
jam 1 ptg lbih kurg.. aduh!!! aku xcden.. berlaku di jln tun razak dpn tabung aji..
driver opis bwk 'aku' naik van blik opis..



rabu 07.07.2010
'aku' parking kat tpt ltak moto kakitangan.. lot no. 2 dr pintu lif opis..
rmai kakitangan opis yg lalu n mlihat 'aku'.. apa suda jadik?.. dua2 kaki 'aku' patah..
byk gak luka2 kat badan 'aku' ni.. jari tangan 'aku' pon patah..
seksanya..




khamis 08.07.2010
'aku' msih lagik kat tpt parking kakitangan..
msih lagi kakitangan yg nmpak bertanya.. apa suda jadik?..




jumaat 09.07.2010
'aku' masih lagi di sini..
setia menanti untuk dimasukkan ke dalam hospital..
kakitangan yg mlihat suda berkurangan bertnya..
mungkin mereka suda tau cerita yg dismpaikan dr kakitangan lain..




sabtu 10.07.2010
'aku' di sini lagi.. tiada kawan2 aku ari ni..
coz cuti..



ahad 11.07.2010
ari ni pon 'aku' sensorg jerk kat lot parking nie..
sunyi jerk 'aku' rs..




isnin 12.07.2010
di sini, di lot parking ini lagi rupanya 'aku'..
ader kakitangan yg x tau ape da jadik ngan aku..
membelek2 'aku'.. pelik.. apa suda jadik?..




selasa 13.07.2010
hah! tuan 'aku' dtg jnguk aku lpas dia hantar istri tercinta nya pi opis..
di belek2 'aku'.. di usap2 'aku'.. di belai2 'aku'..
hm, sayang jugak tuan kat 'aku'.. ingat kan da x sayang da..
rupanye dia x sihat.. cian 'aku' tgok..




rabu 14.07.2010
'aku' di bawa mnggunakan van utk pi spital utk dptkan rawatan..
spital mn 'aku' pi nie?..
jalan punya jalan punya jalan punya jalan..
rupenyer 'aku' di bawak ke spital kat jln gombak..
tpt biase bg 'aku' utk dptkan rawatan kalu sakit..



khamis 15.07.2010
sblh pagi, tuan 'aku' bwkkan kaki baru utk aku..
tuan 'aku' blik.. 'aku' mula dioperate olh doktor2 kat spital tu..
alhamdulillah.. lpas ni blh la aku bjalan smula..
sblh ptg, tuan 'aku' dtg lagi..
kali ni dia bwk jari baru utk aku..
hikhik.. sukenyer 'aku'




jumaat 16.07.2010
spanjang ari dr pg tuan tggu 'aku' kat spital..
ktnye ptg ni 'aku' da blh kuar spital..
swonoknyer..
lpas ni leh arr 'aku' berkhidmat smula ngan tuan 'aku'..
'aku' akan berkhidmat dgn ssungguhnye..



********************




so, insyaallah..
aku call hubby jap tadi..
dia kat kdai moto rupenyer.. isk, ilang sakit kaki dia dok kat kdai moto tu..
ktnye ptg ni moto da blh kuar..
alhamdulillah.. snang ckit nak pi keje..
xder arr nak besesak2 kat jln jem..
tp blh ker hubby nak stat moto tu?.. kaki x leh bkerja keras lagi..
aku mmg x reti.. hehe
xpe la.. insyaallah akan diusahakan..


k, sekian



4 comments

July 16, 2010 at 5:23 PM

rupenye kat ats komen box ni yek..ekekeke:D

hmm..lama gk MC yek..dh ok spnhnya ke..even dh pn kena jg gk..sbb kaki ni klu skali dh cedera mudah sgt nk cedera lagi

July 16, 2010 at 5:58 PM

@[-suziey-] hm, masz ms memula gn layout ni pon tcari2 kat mn komen box nyer.. rupenyer kat atas.. hehe

kaki x ok lg tp smgt nak tgok moto ok tu lg mninggi..

July 16, 2010 at 11:45 PM

waah comel sesangat rumah baru ni..i like pinky! ^_^

ohho, dpt jgk moto tu terus berbakti kpd tuannye eh,,ingt terus masuk spital tak kuar2 ,,huhu..

July 19, 2010 at 10:16 AM

Ooo, alhamdulillah motor kuar spital..bley ar menggunakan khidmat motor slps nie..
xjd tkar motor ker kak..?

Post a Comment