^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 July 2010

Home » » *Jom Ramai2 Kita dotdotdot*

*Jom Ramai2 Kita dotdotdot*

ha, yg dotdotdot kat tajuk n3 tu korang tambah sndri la yerk..
ekceli aku nak peringat diri aku sndri ni..
bulan Rejab da abis..
ari nie msuk Sya'aban da..
lpas Sya'aban abis.. msuk Ramadhan laks..
lpas Ramadhan.. huray!!! RAYA! RAYA! RAYA!..
chit!! asik ingat raya jerk..
pose taun lpas da ganti lum??..

aku!!!
pose ganti x abis lagik..
kawan2 kat opis cbuk ajak pose..
minggu depan..
lpas tu minggu depan..
lepas tu minggu depan lagi..
minggu depan lagi lepas tu minggu depan..

smpai ke ari ni aku bru ganti 3 ari dr 7 ari..
hehe
ok ler tu kan..
dr kawan aku yg mengajak tu..
x bganti ganti..
hehe
so, aper kata..
jom ramai2 kita ganti pose..
pd yg da ganti..
tahniah aku ucapkan..
insyaallah..
aku akan mnyusul kendian..
haha
k, sekian




6 comments

July 13, 2010 at 1:50 PM

uikss terasa nyer coz alin br nk menganti pose..time ngandungkan danish plg best sbb dpt pose penuhh..kuikui..

July 13, 2010 at 2:15 PM

@aLyNnZ hihi, sowie kalu terase.. btul tu, time preggy aisha pon dpt pose penuh.. best..

July 13, 2010 at 2:30 PM

ha.. cepat2 ganti pose tu masz.. kang takut tak sempat plak!

July 13, 2010 at 3:14 PM

@chugie tu la pasal.. tgh berusaha ni.. hehe

July 13, 2010 at 4:37 PM

kita ada lg 4 hari..huhu..dah habis 9! ohho..jom kita posa beramai2 ^_^

July 13, 2010 at 5:06 PM

@mamalieyna JOM!! cayok! cayok!

Post a Comment