^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 May 2010

Home » » *Interesting Blog Award*

*Interesting Blog Award*


Wah!! bkak2 jerk blog Fieza79 trus dpt award, thanx yerk, ingt jgk fieza nak bg award ni kat masz punyer blog yg x brape nak interesting nie (cheh merendah diri la pulok..)
7 perkara mengenai aku;~
i. Start suke berblogging biler opis stop penggunaan FB, FS, YM dan yg swaktu ngannyer..
ii. Suke tengok blog kengkawan yang cantik2..
iii. Ader impian nak bercuti luar negara x kira kat maner tp nak tpt yg romantik jerk... (hehe bleh ker hubby)
iv. Minat masak tp x pandai.. haha
v. Dah ader kreta sndri, dah ader umah sndri, Alhamdulillah
vi. Suke jenjalan ngan family + shopping (kalu gaji da masuk arr)
vii. Sgt windu kat mak ngan abah kat kampung nuuun di ADELA, JHR
7 kengkawan yang aku nak bagi award nie;~
i. Chugie
ii. Ain
iii. MummyQistina
iv. Fizah a.k.a Usu
v. Alynnz
vi. Lylie
vii. Nurshahfamily
Ambik yerk kengkawan....
Sekian
cheh mcm wat ucapan laks...


9 comments

May 7, 2010 at 11:58 AM

waa cptnye dh amik award..tq2..

May 7, 2010 at 11:59 AM

comel arward ni....tu yg syok tu...bukan artis jek dpt award...kite yg ade blog pun leh dpt awardkan hik hikhik

masz, tau tak...lieya selalu bukak blog masz ni kat mozilla...tak kuar ape pun..blank jek...patut pun, kene buka kat IE baru bleh bace heheeheh

May 7, 2010 at 12:18 PM

banyak no award berkeliaran kt arena blog ni eh..hehe..kite lum tempek lg award ni..huhu..

May 7, 2010 at 12:27 PM

wah.. ade award lah.. nnti sy amik k..TQ..

May 7, 2010 at 4:23 PM

fieza79: hehe orang bagik, kita ambik

lieya: tu arr, kalu nak tggu award artis ntah biler..
psal mozilla tur x tau lak masz x leh bkak.. biase mmg masz gn IE jerk, mozilla cam slow ckit..

mamalieyna: hehe, thanx to kengkawan yg bagik..

chugie: mbik tau, ikhlas nie.. hehe

May 7, 2010 at 8:41 PM

Ok..Thx ya..nnt kita amik.. :)

May 11, 2010 at 3:37 PM

ok thanks yer k.mas nanti alynn amik eh?

May 14, 2010 at 10:46 AM

uit...dpt awards...x sangke...tq...ti saye amek ek..

May 14, 2010 at 12:08 PM

mummyqistina: ok, mbik tau

alynnz: mbik jgn x mbik

lylie: mbik, ikhlas nie.. haha

Post a Comment