^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10.5.10

Home » , » *Aisha Wif Wonderpets*

*Aisha Wif Wonderpets*






hish... ni la Aisha kalu ujung mggu dok kat umah, kalu dia x tido pkl 3.00 ptg tur, ha!!! siap arr, jgn tuka chanel lain slain dr tv9.
kalu dok jenjalan kat luar pon, dia blh redah jer msuk ngan kasut2 skali nak kjarkan Wonderpets... pastu ha! ttunggok la dia kat dpn tv tu ha smpai la citer abis bru la dia bgun, agaknyer kalu blh msuk dlm tv tu, da lm dia msuk joint skali ngan Wonderpets nak tlong haiwan2 yg ader mslah.
Aku x kisah coz citer cartoon nie ader pngajan n aku pon suke tgok citer nie trutama time preggy kan Aisha, agak2nyer Aisha da minat tgok citer nie sjak dr dlm pewut aku kut.. hehe


8 comments

May 10, 2010 at 2:35 PM

Asyik sungguh dia nonton..budak2 nih klu dh tgk rancangan kegemaran diorg mmg x pandang lain dh tu kan..kita panggil pon buat2 x dgr.. :)

May 10, 2010 at 2:49 PM

hikhik..asyik sungguh aisha ye..dpt nengok wonderpets..budak bijak,,,mmg camtu,., :)

May 10, 2010 at 3:14 PM

Wahhh asyiknya tengok Wonderpets..Hurrm sama la ngan anak2 ku hihi...kul 1.30 ptg dah suh tukar tv9 sebab nak tengok Wonderpets aduhaiii...

May 10, 2010 at 3:16 PM

asyik gitu...sm la ank2 fieza suke sgt wonderpets...

May 10, 2010 at 3:27 PM

hahahaha..so cute la aisyah..n dialog yg kena..ekek:p hmm sama cam aQeel gk..sgt la suka wonderpet:)

May 10, 2010 at 4:52 PM

hehe sah2 aisha terkenan citer wonderpets sejak dlm pewut lg..tul besh gak layan katon nie..nmpk sgt aisha leka tgk katon tuu..danish pun suke katon, citer n iklan yg ada unsur2 nyanyi dr dlm bilik atau dapur lari bekejar nk dok depan tv..

May 11, 2010 at 2:05 AM

jemput singgah sini..hehe

http://babygown.blogspot.com/

May 11, 2010 at 11:33 AM

mummyqistina: hm, sume budak2 mmg cam tu kan..

mamalieyna: tu la, kalu da dpt wonderpets x hirau yg lain da..

yayanuar: tp ok kan citer wonderpets ni, ader pngajaran, so x kisah sgt..

fieza79: hehe, mama dia pon joint skali..

suziey: ooo, aqeel pon suke gak ker?? leh wat geng wonderpets nie..

alynnz: ha... bkal msuk AF kut si danish tur..

hayati: hehe, insyallah..

Post a Comment