^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15 May 2010

Home » » *Cuaca Panas Hati Pon Panas*

*Cuaca Panas Hati Pon Panas*

huh, da mlm bru bleh bersiaran.. hm..... ape kaitan ngan tajuk n3 kali nie yerk.. nak tau ker?? kalu x nak tau pon aku nak citer gak.. haha

sebenonyer umah aku x der karen siang tadi.. dah la cuaca kat luar pnas di + ngan xder karen laks... hadoi!!!! panas la ati aku nie.. lg mlang nak da sharian tggu plumber coz nak repair paip umah smpai ke ptg, x smpai2.. lg la mndidih ati nie.. ptut nyer da boleh kuar time karen xder pkl 12 noon tp trus x jadi coz plumber jnji nak repair ari nie.. tunggu punyer tunggu punyer tunggu smpai 4 pm lbih dia x smpai jgk, brg da bli ttunggok kat tpi umah tp orangnyer pi maner??? eden pon tak tau..


seb baik la Aisha da baik dr ulser mulut n x mragam.. td tgah pnas ngan xde karen leh gak dia tido ngan nyenyak berkipaskan mini fan yg da hmpir khabisan betri.. last2, x sabo tggu si mamat plumber tu, hubby pon da bgun tido (hehe hubby aku pon leh tido time2 pnas cenggini) aku pon hasut la hubby aku pi jenjln kuar umah carik angin, dpt ekon kreta pon jadik la.. haha



akhirnya smpai la kami kat jusco setiawangsa..... lagi, n terbang la duit aku RMxx coz nak sjukkan ati nie.. lbih kurang pkl 8 pm kami smpai umah n tgok karen da ader.. alhamdulillah.. bru nah tarik napas lega, lampu ruang tamu laks x idup.. apsal?? umah kami nie teres 3 pintu, 2 buah umah kami nie psang ekon, so umah kami yg hnye gn kipas jadik x ckup karen.. isk, seb baik la kipas idup, kalu x, maunyer aku ajak hubby kuar lg.. haha




k, la.. x nak bebel bebyk nnti mcm2 lg yg kuar ni kang.. sementelah Aisha tgh tido nie, kang da bgun susoh laks.. so baik aku stop kat cni.. anywhere, aku nak wish


to all cikgu cikgi kat luar sana nun.. smoga korg jadi cikgu cikgi ter 'best' seantero...

k,


4 comments

May 16, 2010 at 10:01 AM

Alahai..sian Aisha kepanasan..
Nasiblah Ulser mulut Aisha dh baik kan..
Smlm pon kat sini cuaca panas..Ada kipas pon kepanasan gak..

May 16, 2010 at 10:36 AM

itu ler.. xtahan sgt cuaca skrang.. lya ni pon ada ulser dlm mulut. xbaik2 g ni... tahan jer.. mlm2 pon tdo pakai 2 kpas.. panas y amat.. duk ofis pon..aircond dh kuat.. tp still rasa panas..

May 16, 2010 at 12:17 PM

mummyqistina: mmg musim pnas skrg ni kan..

May 16, 2010 at 12:19 PM

lyafrina: ooo lya pon ader ulser yerk, jgn lp mkn ubat tau.. hehe cuaca pnas lg la rs mrenyam mulut tu kan.. smoga cpat baik yerk..

Post a Comment