^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12.5.10

Home » , » *Aku Masih Di Sini*

*Aku Masih Di Sini*

Haha!! tajuk pelik lagi mcm smlm.. maknenyer........ aku msih kat umah lg ari ni mmndgkan Aisha msih x sihat spnuhnyer (skrg Aisha tgh tido), demam da kebah cm merengek tu x ilang lg.. hm, aku rs dia mcm nak tumbuh gigi baru kut, coz air liur asik mlleh jerk.. bru ari snin borak2 ngan geng ibu2 kat opis psal "BILER MASA ANAK TUMBUH GIGI GERAHAM?" haha, cam soalan budak skolah..


Tp aku rsau gak coz Aisha xmor minum susu.. nape erk?? biler dia haus, snggup dia mnum air msak jerk dr mnum susu hasil air tngan aku (bkn air dr tgn aku tau).. hm, pdhal ms aku wat susu, bekoba2 dia nak mnum, tp biler puting botol msuk jerk mulut dia, n isap 1@2 kali, trus dia kuarkan smula.. ADAKAH DIA SAKIT MULUT @ SUSU YG AKU BUAT X SEDAP??, hm, idok ler teman tau.. last2 dia mbik botol air masak n glup glup glup.. utk ilangkan haus.. hm, cian aku tgok, smlm dr pg smpai ptg smpai pg td, Aisha cm munim susu 2 oz, tu pon da pkl 5 pg td..


Hrap2 lpas Aisha bgun dr tido nie, dia nak mnum susu smula.. Insyaallah



9 comments

May 12, 2010 at 12:09 PM

aisha selsema ngan batuk x?batuk leh wat aisha sakit tekak atau lau air liur aisha asyik meleleh jew btul lar kata k.mas aisha nk tumbuh gg geraham..wah pasni bertambah tembam lar aisha dh blh sental semua makanan yg keras dh bleh kunyah..

biasanyer aisha minum brp oz susu? btul lar danish lau demam pun suker air masak susu jd kureng..agaknyer susu tu meloyakan tekak diaorg yg x brp nk sedap tu kot..

semoga aisha cepat sembuh yer..

May 12, 2010 at 12:37 PM

Sian nyer Aisha..maybe nk tumbuh gigi kut..or tekak rasa sakit..tu yg x nk nyusu..Hope Aisha cepat sembuh yer..x sanggup tgk anak sakit..

May 12, 2010 at 1:59 PM

Aisha still tak sihat ye..sian..moga cepat2 la baik ye sayang!

huhu..taknak nyusu eh..takde selera kot, dh sihat ok baliklah tu kot,..

May 12, 2010 at 2:44 PM

nk tumboh gigi la tu..becoz tu xde selera...
nnt baik la tu..aisya nk besor lg tu...

May 12, 2010 at 3:45 PM

alynnz; Aisha x seseme n batuk, mggu lpas bru jerk baik.. ni pon dmam skit2 jerk.. biasenyer Aisha akan mnum susu 6 oz skali mnum n 5 kali shari.. ntah la, hrap2 lpas nie ok..

mummyqistina: btul la, x snggup tgok anak sakit, cian sgat..

mamalieyna: hm, insyallah.. thanx doakan Aisha sihat..

fiez79: hm, iyer la tu kut..

May 12, 2010 at 4:08 PM

rasanya, skrang musim panas.. jd budak2 cpt jatuh sakit.. xselesa badan... mybe dlm mulut dia merah n pecah2.. yela..skrang kn panas y amat..

apa2 pon..take care..moga aisha cpt sembuh

May 13, 2010 at 10:09 AM

fieza dh amik award...

http://fieza79.blogspot.com/2010/05/blogger-award-friendship-dari-maszmadi.html

May 13, 2010 at 10:18 AM

lyarfina: hm mungkin kut, n bebudak xnak minum air sgt.. mlm td da pi kinik n dr ckp Aisha kn ulser mulut.. alhamdulillah bkn HFM

fieza79: okies..

Post a Comment