^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 May 2010

Home » , » *Mane Ubat Mengantuk Nie??*

*Mane Ubat Mengantuk Nie??*


Huuargh!!!
hm, mgantuk ker??
aku? aku rs cam x ckup tido jerk, mmg pon coz tgh pg td Aisha xmo tido.. kami tgh syiok tido dlm pkl 4am tetiba jerk dia bgun mngejutkan kami dgn tangisan.. puas la aku pujuk, dokong jap, urut blkg bdn, urut kaki kanan, urut kaki kiri, sapu kpla, sume x jln..
aku tpuk perut dia, tung tung tung "ooo anak mama kmbung pewut upenyer". so aku bgun n pi mbik minyak YuYi.. sapu kat pewut dia, bru reda ckit nangis dia..
Biler pewut da ok, nangis pon da xder, Aisha wat hal lain laks..
dia wat per???
dia dok main2 botol minyak tur.. mula2 bukak pnutup tin, pastu kuarkan btol kaca, msukkan botol kaca, pastu tutup pnutup tin n strusnye begitu smbil baring atas pewut aku.. biler pnutup tin @ botol kaca jatuh mula la dia merengek.. mntak tlong mbikkan..
nak tau smpai pkul bape dia dok main botol minyak tur.. aku tgok jam smpai pkul 5.30 am..
aduh!! aku pon da pejam celik pejam celik tggu biler la Aisha nak tido nie???

Last2 tggu lmbt sgt dia nak tido, aku bgun pi wat susu.. seb baik dia nak minum, anis jerk susu Aisha trus tido.. Alhamdulillah.. "tido nyenyak ye sayang, nnti pkul 7 nak kn bgun, nak pi umah Umi (pngasuh Aisha)" bummm, aku pon lelapkan mata kejap kononnyer..
Cam biase pkl 6.30 am kami bgun nak pi keje.. seb baik x tlajak.. haha

Aisha??? nyenyak tol dia tido..
Aku ngkat msuk kreta dia tido, dlm kreta aku wat camner pon dia tido, smpai umah Umi aku ngkat naik tingkat 1 dia tido, aku pas dia ke tgn Umi dia tido, iskiskisk x tau la dia bgun pkl bape kat umah pngasuh.. dek krn main tgh pg tadi, anak aku kengantukkan (btul ker bhasa nie?)
aku pon dpt ckit2 tempias mgantuk nie kat opis nie, seb baik ari nie x byk sgt keje..
Hm, nak tido xleh plak, x pndai nak tido kat opis kcuali time preggy dolu2..
xper arr, nntik blik umah nak tido jap.. ble ker??
hehe
Hasil photographer bertauliah ker?? Encik Sandy

Nota:

Ilustrasi terakhir tiada kene mengena ngan tajuk n3 k.

7 comments

May 6, 2010 at 2:09 PM

hebat penangan mengantuk tu ye..huhu..

May 6, 2010 at 2:36 PM

Nyenyak btul dia tido..
mengantuk sgt dh tu.. :)

May 6, 2010 at 4:50 PM

PUNYE LA NGANTUK SAMPAI TAK SEDAR DIANGKAT SANA SINI HIKHIKHIK

May 6, 2010 at 6:10 PM

ngantok ye?
xpe balek kang ganti tido yg xcukop tu balek keh?

May 6, 2010 at 9:07 PM

mamalieyna: hm, tulapasal..

mummyqistina: mmg nyenyak sungguh

nurshahfamily: ok gak, snang ckit, xder arr asik naak trun jerk bier dokong

fieza79: hehe kalu bleh..

May 7, 2010 at 11:49 AM

da award utk mas...sila cek blog fieza

May 12, 2010 at 12:03 PM

aik camner alin bleh tertinggal n3 nie? erm..risau kan lau anak kembung perut asyik nk nagis jew..amboi aisha titon ilang adat gadis ketimuran ngantuk sungguh dia..

Post a Comment