^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23.12.13

Home » , , » * I'm 5 years old today*

* I'm 5 years old today*


bismillahirrahmanirrahim




alhamdulillah,
hari ini, genap my little princess Aisha berusia 5 tahun.....
sekejap jerk rasa masa berlalu, dah 5 tahun dah anak Mama ni.....
di usia 5 tahun, Aisha dah boleh berdikari sikit2.....
dah pandai membaca bagi perkataan dua suku kata.....
masuk tiga suku kata, "saya tak tau..." huhu
dah pandai menambah nombor kurang dari sepuluh.....
nombor lebih dari sepuluh, ha... kena guna sempoa..... hihi
dah sibuk nak tolong Mama masak kat dapur.....
bila suruh cuci botol sendiri, "saya tak sampai..." hehe

tapi apa yang penting, Aisha adalah princess Mama n Papa sampai bila2.....
eh, Aisha nak adik ye?.....
erm, inshaa Allah ada rezeki kita nanti Aisha dapat adik ye.....
;)

Mama n Papa sayang Aisha sangat2.....
semoga princess / cikgu / doktor (cita2 Aisha) Mama n Papa ni akan sentiasa
sihat, murah rezeki, baik hati, senyum n berjaya dengan apa yang di cita2 kan tu ye.....
dan
sentiasa dilindungi yang maha Esa sentiasa.....
amin.....


pssst : nak beli kek, nak beli kek.....

8 comments

December 23, 2013 at 10:18 AM

dah besar da

December 23, 2013 at 10:33 AM

Selamat Hari Lahir Si Comel...

December 23, 2013 at 10:46 AM

Happy Birthday Sweetie..
Dah besar yer...

December 23, 2013 at 11:02 AM

HAPPY 5TH BIRTHDAY AISHA!
be a gud girl ya

December 23, 2013 at 11:03 AM

Happy 5th Birthday buat Aisha.. semoga apa yang dicita2kan akan tercapai..=D

December 24, 2013 at 9:06 AM

alhamdulillah...membesar dgn sihat dan bijak ....

selamat hari lahir aisha...moga jadi anak yg bijak, sihat dan solehah yeak...

December 24, 2013 at 9:25 AM

Happy birthday Aisha sayang. Dah lima tahun ye. Makin cerdik dan pastinya mama gembira dgn perkembangan itu.

December 24, 2013 at 10:25 PM

Happy B'day Aisya..moga membesar dengan sihat & berjaya dunia akhirat...^^

Post a Comment