^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

27 February 2012

Home » , , , , , » *Tasik Banding - gajah di Gerik, Perak*

*Tasik Banding - gajah di Gerik, Perak*

salam,

lagi cerita outstation aku ke Kelantan n Perak.....
on the way kami ke Perak melalui Rantau Panjang, Kelantan ke Gerik, Kelantan.....
kami singgah ke Tasik Banding.....
relax jap, luruskan urat yang dah berselirat.....
sambil tu.....
harus lah posing2 kan.....
muahaha.....
walaupon bateri kamera dah paras idung.....
kami gagahkan jugak berposing sambil pujuk kamera tu supaya sentia on bila kami snap.....
haha

jom layan posing kami yang ala2 retis nieh....
hehe


 memula sampai, carik mood dulu.....
aku n mister driver, Ijoi.....


 incik Sandy, kawan opis yang bergandingan ngan aku melakukan kerja2 pemantauan.....


 "Tolong polis..... air dah naik kat sini....."


 erm, banyak jugak notis peringatan nak kena baca.....


 "welcome to Tasik Banding....."


 pose bajet biar nampak kurus..... haha


 erm, aku x tau dah nak buat pose camaner, last2 aku pose je lah macam sebelum nieh.. hehe


 hah, dorang tiru pose aku.....

dah puas snap sana snap sini.....
kami pon teruskan perjalanan.....
ke Negeri Perak.....

dalam perjalanan tu.....
orang cakap kat hutan Gerik tu kalau bertuah, boleh jumpa gajah.....
ada sesapa penah jumpa ker?.....
kami dapat jumpa gajah hari tu.....
mendongak jugak lah kami nak tengok gajah tu.....
x caya.....
ada bukti nieh.....

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

scroll sikit lagi

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

sikit lagi

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v


TADA!!!!!
hah, tu lah gajah yang kami jumpa.....

hehe

k, sekian

3 comments

February 27, 2012 at 11:43 AM

sambil2 kerja leh jalan2 kan dik .. ;)

February 27, 2012 at 1:16 PM

jalan2 jom balik kg tgok baby

February 27, 2012 at 1:28 PM

Best juga ni..sambil keja..
sambil posing2.. :)

Post a Comment