^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

27 February 2012

Home » , , , » *Baby Baru*

*Baby Baru*

salam,

erm, dah lunch ke kengkawan?.....
Alhamdulillah, aku lunch dengan baki makanan pagi tadi jerk.....
cekodok beli rm2 ada lagi, so dengan badan yang masih penat n sakit lepas berkursus 3 hari (habis semalam).....
ditambah dengan kemalasan yang melampau.....
maka aku makan apa yang ada depan mata jerk.....
hehe
gambar kursus, nanti aku share erk.....





sekarang layan gambar ni jap.....

Alhamdulillah,
semalam keluarga aku telah selamat dikurniakan baby baru.....
upss bukan baby aku.....
tapi baby akak aku.....
baby yang kedua.....
nama x letak lagi.....

so aku nak ucapkan

TAHNIAH!!!!!

buat Pn Manizawati (Mak Uda Aisha) dan En Shafie (Pak Uda Aisha)
dengan kelahiran anak kedua mereka iaitu.....
baby PINK
pada 26 Februari 2012 (lebih kurang jam 3 petang di Hospital Kulai)

Tahniah juga buat Mak n Abah kerana bertambah cucu ke-8 buat masa ini.....
seronoknye ada baby kecik.....

tapi.....
sorry sesangat kami x dapat balik melawat baby baru buat masa ini.....
insyaallah bulan 4 nanti kami pulang untuk meraikan yerk.....
(erm, boleh pinjam baby untuk buat baby photoshoot plak..hehe)
semoga kalian semua sihat2 hendaknya.....

k, sekian

boleh jugak baca info kat SINI



7 comments

February 27, 2012 at 1:28 PM

x sabar nak ada baby gak =)

February 27, 2012 at 1:43 PM

eh2 kt sama2 wat post pasal baby la... baby tgu mak lang balik...

nama da ade tp x official lg hehe

February 27, 2012 at 1:54 PM

Comel..
Tahniah buat kakak mas..

Rindunye bau baby...

February 27, 2012 at 2:12 PM

akk nyer baby bila lg? ;-)

February 27, 2012 at 5:10 PM

tahniah...
comelnya dia menguap.. :)

February 27, 2012 at 11:11 PM

tahniah..... dpt anak saudara baru.. :) tringin sgt2 dpt bb......

February 28, 2012 at 5:43 AM

tahniah buat kakak dan tahniah juga dapat anak buah baru :)

Post a Comment