^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 August 2011

Home » , , , » *mood raya sudah mari - kasut baru*

*mood raya sudah mari - kasut baru*

kasut baru @ kasut baharu..... erm istilah mana satu yang betul yerk.....?

ok, bukan nak cerita pasal istilah sangat yerk..... tapi nak cerita pasala persiapan raya untuk tahun nie..... actually dah lama sangat x beli kasut untuk my lil Aisha kan, so alang2 dah nak raya ni..... so boleh atau tidak, aku akan usahakan jugak untuk dapatkan sekurangnya 1 kasut untuk Aisha.....

dan Alhamdulillah, aku berjaya dapatkannya last 2 weekends..... bertempat di Jusco AU2, aku telah memaksa hubby untuk draw duit n beli kasut for my lil Aisha..... kaler merah lagi you..... auwww pergi ke sana semata2 untuk mencari kasut Aisha, tiada tujuan lain melainkan untuk tujuan yang satu itu.....

x sah kalu n3 aku xder gambo kan..... ok, jom layannnn.....


 my lil Aisha sedang menggayakan kasut baru dia + stokin lagik tau..... time ni dia baru bangun tido n trus pi kat aku yang tengah belek2 kasut untuk berkira2 1st raya nak pakai stokin yang mana, 2nd raya nak pakai stokin kaler apa..... biasalah pompuan kan.. haha


 inilah hasil pembelian aku untuk my lil Aisha..... kasut merah Tom & Jerry, stokin Barbie di Jusco Au2, stokin tu beli kat soxworld coz dalam jusco x jumpa yang berkenan n saiz yang sesuai..... aku ada order lagi 3 pasang stokin online, tapi xder kabo berita lagik.. huhu

 
 ok, inilah kaki my lil Aisha yang sedang menggayakan kasut baru dia..... rasa seronok coz dia sangat teruja bila pakai kasut tu..... aku suka coz kasut tu material kain n dalam dia lembut..... so aku x kisat berapa duit yang kuar, janji my lil Aisha suka n selesa pakai kasut tu..... bukan selalu beli pon kan.....


 my lil Aisha berposing dulu ngan kasut barunya..... x kira la rambut n muka serabut baru bangun tido pon kan, janji nak jugak pic dia di snap oleh kamera HP aku yang blur jerk nie... hehe


baju raya dah sedia dah, alhamdulillah..... selepas meredah pelbagai shopping complex n terjah macam2 bazar aidilfitri akhirnya kami berjaya dapatkan baju raya sorang 1 helai pon jadilah kan untuk 1st day raya., kaler ijau + oren.... hari2 lain pakai baju sediada ada jerk, kecuali for my lil Aisha ada extra baju biasa coz baju sediada dah x muat lor..... cepat lak rasa anak aku ni membesar yerk..... baju baru beli bulan lepas pon dah ngam2 jerk pakai...  huhu
hah,  tengah shopping baju raya ramai pulak orang2 yang bercerita memasing nak cari kaler oren..... erm musim kaler oren kut taun ni yerk.....so, kengkawan taun ni tema kaler apa.....?
k, sekian



# Khasiat Manggis # Rahsia Duit Online # New Rich Club #

8 comments

August 24, 2011 at 8:04 AM

seronoklah asha nanti =)

August 24, 2011 at 8:12 AM

wah merahnya kasut aisha..budak2 mmg suke hari raya..semuanya baru2 kan..kutip duit raya byk2 tau! jom singgah2 blog baru azu!tq2..
http://bambam2u.blogspot.com/2011/08/bila-masa-terbaik-untuk-hamil.html

August 24, 2011 at 8:27 AM

sy tema merah..hehe
seronok tgk anak gembira kan..

August 24, 2011 at 8:32 AM

kemain kasut baru,merah tu hehe

August 24, 2011 at 8:45 AM

cantek....jenis kain ni mesti selesa kan

August 24, 2011 at 9:32 AM

istilah yang betul kasut baharu...

baru-tu just now...contoh ayat, baru tadi mak saya membeli sehelai baju baharu...hehehe...

eh cantik kasut tu..sukalah anak dara pat kai kasut baru dihari raya ek...hehehe

August 24, 2011 at 1:53 PM

smlm pun saya baru je beli kasut anak.. papa diorang yg belum ada persiapan raya hehe..

August 24, 2011 at 4:51 PM

wahh merah u..berseri2..sesuai utk gegurl..cantik plak..kiut jew..

alynn pun br dapat yg berkenan dihati utk kasut raya danish..kasut mama n babah blom beli lagik.. raya nie yg didahulukan adalah anak2..

sonok kan tgk anak2 gembira kan kak..

Post a Comment