^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 August 2011

Home » , , , » *Aku Tewas Akhirnya..... huhu*

*Aku Tewas Akhirnya..... huhu*

ingat x n3 INI semalam.....
nampaknya aku x berjaya untuk merehatkan diri dari berblogging kan.....
 sebab lum pukul 8 lagi...
mouse aku dah gerak2 jerk kat icon internet suoh bukak...
tangan aku dah gedik2 nak login blogspot...
kepala aku dah pening2 nak kuarkan n taip posting n3...

aku cuba bertahan...
tapi akhirnya aku tewas...
maka sekarang terkeluarlah n3 ini pada jam 9.50 am...
n3 semalam aku post jam 11.39 am, maka x sampai 24 jam lagi aku cuba untuk merehatkan diri ini...
tapi x berjaya..... huhu

tangan trus capai HP untuk snap pic.....
fresh from oven...
ini ekoran panggilan hubby yang minta aku buat sesuatu...
apa dia.....
meh tengok sesama yerk




































 korang kenal apa ini..... 
Kenyataan Tuntutan Cukai..... maka aku dah tunaikan tanggungjawab aku kepada pihak berkuasa..... so, bolehlah aku dok umah aku yang x siap lagik dengan aman nanti kan.....
tapi umah x sempat siap nak dok raya nanti... huhu x boleh lah nak jemput kengkawan beraya kat umah aku, harap kengkawan faham yerk.....


hanya di hujung jari..... 
aku tunaikan tanggungjawab bayaran melalui m2u dengan duit bonus yang kerajaan bagi..... nak bayar di kaunter, mau aku kena ambik cuti..... x mor arr, dah la time keje, aku wat n3..... xkan nak cuti kan, nanti x sampai lak markah 100% KPI aku ujung taun ni kan..... hehe

ok, cukup n3 pendek aku hari ini.....
x jadi nak berehat dari berblogging...
yang boleh aku buat mungin kurangkan n3 kan.....
hehe

k, sekian


# Khasiat Manggis # Rahsia Duit Online # New Rich Club #

11 comments

August 17, 2011 at 10:09 AM

wa.. bleh bayar hujung jari ye. bleh la bayar yg umah gelang patah sekali ye dok. abah pn dh x leh drive g skudai lg huhu

August 17, 2011 at 10:18 AM

alhamdulillah, kemudahan digunakan semaksima yang mungkin..

nanti akak cek MPJBT ada x dalam m2u yerk...

August 17, 2011 at 10:38 AM

hehehe...kalau nak ajk raye,kat tempat parking pn xpew kak mas...hahahaha...

August 17, 2011 at 10:42 AM

skrang senang...ape2 sume dihujung jari kan...nak bayar bil, cukai.....nak tulid diari pun online jek....ekekekek....boleh dikatekan sume ade blog skrang nie....diari online gituuuw!!~

August 17, 2011 at 10:50 AM

hehee.. senang kan. kemudahan dihujung jari :)

August 17, 2011 at 10:51 AM

senang kan...cheqna pun banyaknya bayar melalui online senang..

August 17, 2011 at 11:09 AM

senangkan skrg semuanye dihujung jari..x yah dh nk beratur pjng bayar bil..

August 17, 2011 at 2:21 PM

sian duit bonus...

August 17, 2011 at 6:09 PM

waaa. hebad..

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

August 18, 2011 at 11:24 AM

sng skrg kan semua d hjg jari jek..tk pyh susah2 beratur

August 18, 2011 at 2:01 PM

sabar eh kak..? so bile dijangkakan boleh dok umah baru?

Post a Comment