^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 August 2011

Home » , , , , » *I am woman, I am strong, I am so tired.....*

*I am woman, I am strong, I am so tired.....*

lambat bersiaran hari ini.....
hm, ada orang kisah ker.....
thanx kepada yang jenguk gak blog ni walopon x seberapa kan.....

tapi buat masa sekarang nie.....
yang aku nak bagitau adalah.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



so, aku nak kurangkan aktiviti aku.....



n
aku rasa sekarang adalah masa untuk.....



samada macam nie.....


atau macam nie.....


atau macam ni.....
hm, best jugak kalau aku dapat rest macam pic kat atas tu yerk.....
diapit oleh dua batang pokok kelapa,
di atas buaian yang beralun ikut tiupan angin,
sambil dengar desiran ombak di tepi pantai.....

wallah, bestnyer

 agak2 ada orang kisah ker aku ada ker x der ker kat blog ni kan.....
aku tau aku ada folower tetap yang datang jenguk blog aku tiap2 hari walaupon kadang2 x tinggal jejak pon..... aku hargai sesangat kunjungan kalian.....
insyaallah, akan ada juga kunjungan aku ke umah kengkawan walopon aku xder n3 yerk.....
n
kepada kengkawan yang selalu datang sini, aku ucapkan terima kasih yerk.....
tapi buat masa sekarang ni aku nak.....

 k, sekain
 SELAMAT BERPUASA & MENYAMBUT SYAWAL
yang x lama lagi dah nak kunjung tiba.....

p/s : insyaallah, nanti ada kad raya maya yang akan aku sisipkan di blog ini.....

7 comments

August 16, 2011 at 11:24 AM

nape ni??
penat sangat ke???
apepun take a rest ok =)
n of coz kita kuat =)

August 16, 2011 at 11:27 AM

bestkan dpt rest mcm tue..

August 16, 2011 at 11:36 AM

mmg penat...lagi2 dgn kerje kat opis, balik umah ngan keje umah plak...anak2 lagi...ape2 pun yg penting kene same2 pikul keje umah ngan hubby...baru laa kurang sikit beban tu....

August 16, 2011 at 11:37 AM

cam nk pegi lama je gaya nye
ke nk rest kejap je ni ....

August 16, 2011 at 11:40 AM

jangan kene hempap kelapa sudah..sy pon dh lama x bersiaran..penat sgt bulan posa ni..tp tu adalah ujian..ade n3 adelah sy..hehe

August 16, 2011 at 11:49 AM

slmt merehatkan diri ye..
alahai..sedap jer tgk baby tu tido..rasa nk ikut dia tido juga.. ;)

Linda
August 16, 2011 at 3:56 PM

xmo stress2 sgt kak mas..g gosip2 kat tempat anom tu...hahahaha

Post a Comment