^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23 August 2011

Home » , , , , , , » *Akhirnya GCB itu milik aku.. HAHAHA*

*Akhirnya GCB itu milik aku.. HAHAHA*

 wah tajuk..... macam tengah fight dengan someone untuk dapatkan sesuatu jerk kan... x der arr, x kose la aku nak berebut2 dengan orang di bulan Ramadan yang mulia ini kan.....

actually, sejak mula McD lancarkan menu GCB bulan lepas..... aku memang teringin sesangat nak makan.....
wallah, apa la aku ni kan..... macam x penah makan jerk gamaknye, tapi memang betul pon..... aku x dapat lagi merasa GCB ni sejak ia dilancarkan tahun ini..... cian kat aku kan..... kesian kesian kesian (cakap gaya ipin)

oklah, akhirnya setelah sudah hampir Ramadan ke penghujungnya..... aku telah berjaya untuk mendapatkan GCB sebagai menu buka puasa kami anak beranak..... tapi kami x makan kat McD pon, just take away jerk..... leh arr makan2 McD kat umah sambil tengok Mari Bertaranum kat TV9 kan..... hehe (erm, AIsha dah pandai ikut gaya bebudak mari bertaranum ngaji tau.. walopon bunyi x berapa nak clear, tapi alhamdulillah la kan)

ok, aku ni x sah kalu buat n3 xder gambo kan..... walopon gambo2 tyang ada ni x seberapa, tapi aku nak share gak..... haha, x per kan

jom layan.....





 kita mula dengan my lil Aisha yang syiok jerk makan sundae stoberi

sebenonyer malam sebelum beli McD ni, kami ke kafor wangsa maju untuk cari baju raya papa..... tapi x jumpa..... huhu, last2 untuk x mengecewakan diri ini, aku cuba dapatkan sundae McD untuk kami..... tapi mesin eskrim kat situ rosak da..... so, x dptla jugak la aku tunaikan hajat nak makan sekerim McD kat kafor tu..... tu yang tetiba balik keje, trus bagi idea kat hubby untuk singgah McD jalan pahang, hubby ok jerk..... n buka lah kami ngan menu dari McD ini akhirnya..... puas ati aku.....

 inilah menu utama kami..... 2 set GCB setiap sorang, soft drink 1 coke 1 sprite, kami x ambik ais coz xmor arr minum ais sangat bulan pose ni kan..... upss xder pic air laks.. hehe x per lah kan.....


 ditambah dengan ala carte bigmac untuk papa, nugget n fries for my lil Aisha


 x lupa jgk sundae yang memang x lepas dari tangan my lil Aisha dari kami sampai umah lagik..... dok makan sekerim sambil tengok upin kat TV9 lagik.....

maka, tercapailah hajat aku nak makan GCB McD di bulan mulia Ramadan nie..... Alhamdulillah..... sekarang misi adalah untuk dapatkan aksesori rambut for my lil Aisha untuk raya nie..... dah jalan banyak tempat, still x dapat lagik, ingat nak carik kat Kuantan jer lah.....

p/s : Jumaat malam balik umah MIL di Kuantan, puasa 1 ari di sana, Ahad pagi bertolak ke Kota Tinggi melalui Mersing untuk jimat tidak membayar tol sambut raya kat umah abah yang dah di cat baru..... semoga semuanya dipermudahkan..... ameen
x sabonyer.....


13 comments

August 23, 2011 at 8:40 AM

GCB...retu da makan sekali, tp lps buka puasa la.
nati Sabtu pepagi..leh makan lagi, singgah sahur kat McD before balik kg. Hihiks.

August 23, 2011 at 8:44 AM

wah..X menahan tgk GCB tu..
Dh lama X mkn.. ^_^

August 23, 2011 at 9:06 AM

ade org tak suke GCB ni kan...lieya plak mmg suke..sedap jek geget ayam die yg lembut tu....adoi..terliur dah ni tgk gambar2ni wakakakaak....

lagi2 tgk si comel tu hadap sekerim...lagi laa terliur hah heheehe

August 23, 2011 at 9:22 AM

wahhh byk nye....
GCB lagi big Mac lagi...huhuhu

dah sebulan tak mkn mcD

August 23, 2011 at 9:28 AM

GCB TU...HEHEHE..semoga semuanya selamat..aminnn

August 23, 2011 at 9:35 AM

nk puas ati lag..beli double GCB...

August 23, 2011 at 9:45 AM

adush , GCB itu...tak terungkap eden melihatnyo..

August 23, 2011 at 11:15 AM

sy ni ntah bla la dpt mers mkn GCB time pose ni...ari2 bukak pose @ umah..

August 23, 2011 at 11:26 AM

adeh masz...ahkak tak selera nak gi McD bln posa nih hehe...

August 23, 2011 at 12:26 PM

pernah makan sekali je gcb ni..sedap gak

August 23, 2011 at 1:31 PM

balik kg nk tgok cat rumah je??? ish3

August 23, 2011 at 2:30 PM

betoi ker sdp? :)

August 24, 2011 at 4:55 PM

aduhh terliur alynn tgk gcb tu..tgk nugget teringat plak danish..danish panggil agget..hikhik..mmg fav food anak2 kan kak..

mkn kat umah lebih selesa..mcm2 posisi boleh buat..haha..pandai aisha ngaji yerrr...dapp nyer tgk aiskrim tuu..lau danish nmpk tu agget x mkn dah..ngadap eskrim jerk..

Post a Comment