^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

1.11.13

Home » , » *Daiso - color life hand mixer*

*Daiso - color life hand mixer*


as salam,

 erm, dalam entry semalam, aku ada cerita pasal hand mixer Daiso kan.....
nak tau camner rupenyer.....




aha, ini lah dia.....
Color Life Hand Mixer.....
beli kat Daiso Jusco Taman Maluri.....
harga RM5.00, dah kata Daiso, kalu harga selain dari tu kena pi kedai lain lah kan.....
 menggunakan kuasa 2 biji bateri AA untuk berfungsi.....
comel kan..... muat2 jerk dalam genggaman tangan aku..... hihi
 
untuk makluman, ia boleh digunakan ke atas cecair yang bersifat ringan macam nak pukul telur, air bancuhan dll..... x bolehlah kalu nak pukul bancuhan tepung ye sebab kuasa dia x mengizinkan..... ate, guna bateri jerk kan, don't aspect more than that..... so lepas ni, kalu nak buat telur dadar, boleh la aku mintak tolong Aisha pukul sebab dia memang rajin nak tolong aku kat dapur masak2 ni.....

maka, mixer sebenar adalah dalam senarai untuk dibeli pada tahun ini.....

k, sekian
 

12 comments

November 1, 2013 at 8:59 AM

assalamualaikum dan selamat pagi

November 1, 2013 at 9:12 AM

akak beli mixer haitu rm39 hengget jer tau, hubby belanja, dh guna banyak kali dah. masih ok. kuasa dia pon ok. tapi jenama biasa2 jer lah.. hehehehe

November 1, 2013 at 9:50 AM

bleh giler masuk daiso!

November 1, 2013 at 12:52 PM

comel je. sini si daiso tu ada kat queensbay. tapi saya tak pernah jejak.

one day nak pergi terjah jugak!

November 1, 2013 at 2:31 PM

comey pulak tgk mixer tu !

November 1, 2013 at 7:22 PM

cute jer mixer tue..

November 2, 2013 at 7:22 PM

Comel nye....teringin juga nk bli stu...sebab rietta mmg xpkai utk pukul tepung...cuma kadang kadang buat moist kek....itu adunan dia sgt cair...

November 3, 2013 at 12:20 AM

Alololo..comel je!

November 3, 2013 at 10:21 PM

Comelnye...murah lak tu...

Jemput lawat blog sy...ada barut & bedung bercorak...sy jual murah2 aje...

November 4, 2013 at 3:16 PM

sblm ni tgk je.xtau mcm mana kegunaannya.hehehe thanks sbb review kak!

November 4, 2013 at 4:51 PM

da mcm mainan utk budak2 je comel

November 5, 2013 at 5:40 PM

Comelnyer kak..sib baik aisha tak main kak..

Post a Comment