^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12.11.13

Home » , » *cek kedua nuffnang*

*cek kedua nuffnang*


assalamualaikum,


dalam mood merudum semalam..... tetiba dapat khabar gembira.....
 alhamdulillah, cek nuffnang dah sampai dalam tangan.....



 xder lah banyak mana pon, tapi alhamdulillah, boleh buat tambah2 duit poket bulan ni.....
maklumlah, nak tunggu gaji bulan ni lame beno rasenye.....
uhuk.....
dah lah banyak aktiviti nak buat minggu ni n minggu depan.....

harap2 cek ni dapat memotivasikan diri ini untuk lebih gigih berblog.....
dan jugak jadi pendorong pada kengkawan yang baru berjinak2 dengan blog ni.....


k, sekian


pssst : sekarang tengah sibuk untuk sedia pesentation meeting ujung minggu ni.....
sambil2 tu nak jugak jenguk umah kengkawan mana yang sempat..... tunggu yer..... ;)


10 comments

November 12, 2013 at 10:59 AM

ish pada lieya dah byk nie...sape nak bagi kan dgn tulis blog ajek...tahniah masz...leh belanje anak dare tu toys baru heheeheheh

November 12, 2013 at 4:23 PM

tahniah

November 12, 2013 at 5:06 PM

yea yea yeahhhh kepsi satu ;-)

November 12, 2013 at 5:23 PM

Masyuuuk.. eina lps cashout bila ntah, lmbt pulak amountnye gerak, dh kurang berBw..huu..

November 12, 2013 at 5:36 PM

alhamdulillah...rezeki

November 12, 2013 at 6:11 PM

alhmdlh rezeki akk..nnt blnje iman deh

November 12, 2013 at 6:37 PM

masyukk tu makk., alhamdulillah & tahniah dr wak yg jauh dimate..,ehHHe

November 12, 2013 at 8:05 PM

Tahniah dear.. farah pun baru jer cashout.. tp tak sampai lg.. dok tnggu jugak nie..=D

November 12, 2013 at 11:42 PM

besnyer... banyak la tu.. is xnah dapat pun ;) xreti ;) hhohoho

November 13, 2013 at 7:29 AM

hehehehe.. bestnya, boleh buat belanja cuti2...

Post a Comment