^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29 November 2013

Home » , , , » *beli ring curtain @ Nilai 3*

*beli ring curtain @ Nilai 3*


assalamualaikum, 

erm, actually masa aku bermeeting di marriott putrajaya dalam entry semalam tu kan, my PIL dah pon ada di rumah aku kat Rawang untuk attended my adik ipar punya majlis konvo.....
lepas jerk aku checkout dari hotel hari ahad tu, my dear Hubby pick up naik kereta sendiri..... dalam tu ada my lil Aisha dan juga my PIL..... dah 2 hari dorang kat rumah, tapi aku xder untuk melayan dorang..... sian kan.....

so, dah alang2 dorang pic up aku kat hotel, kami pon jalan2 lah sekitar Putrajaya, tapi x tahu nak kemana..... last2 kami decided ajak dorang pi Nilai 3..... konvoi dengan kereta abang ipar..... dua buah kereta kami ke sana.....


sampai di Nilai 3, port pertama adalah kedai makan, sebab masing2 belum lunch lagi.....
aku jerk dah makan kat hotel tadi, tapi tu pon, makan lagi sebab Aisha makan x habes..... huhu

kedai makan ni dekat dengan surau n taman permainan..... aku dah lupa apa nama kedai tu..... makanan ok2 jerk, harga x tahu plak aku sebab hubby n abg ipar yang bayar..... huhu

 oh ya, selama ketiadaan aku kat rumah selama 3 hari meeting..... Aisha seronok jerk sebab ada sepupu2 dia yang lebih kurang sebaya jerk dengan dia..... siap jalan2 ke I-City lagik malam tu.....

lepas makan, kami ke surau untuk solat..... lepas tu layan anak2 main kat play ground jap sebelum jalan2 cuci mata.....



 anak2 di playground.....



my lil princess Aisha and her cousin Ainul.....


seronok anak dara ni main, dalam hujan gerimis pon sempat layan buaian..... kena paksa stop baru dia nak berhenti main.....

jomlah anak2..... mama nak cuci mata nieh..... hihi
erm, kat sana, kami just jalan2 jerk..... memang cuci mata sungguh2 lah.....
tapi dalam jalan2 jerk tu ada jugak sangkut.....


ring curtain..... memang dah lam mencari, tapi xder yang berkenan..... ni dah jumpa, terus la grab.....
1 set RM10.00


 tada!!!
dah sangkut kat langsir dah.....


santiek tak.....
feeling duduk rumah banglo kejap..... haha



test letak kat night curtain plak.....
hurm, mana2 pon boleh..... hehe


ini hadiah dari TokMi Aisha.....
RM10.00
TokMi Aisha beli 2 helai, untuk Aisha satu n untuk sepupu Aisha kat atas tu, Ainul satu.....
hurm, mama pon xder tudung glitter tu tau..... Aisha dah ada dah..... jeles nieh..... hihi


anywhere, dah beberapa kali pi shopping kat nilai 3 ni, aku rasa x puas berjalan, sebab x dapat nak masuk ke semua kedai..... masa x mengizinkan.....
nanti nak buat trip khas ke Nilai 3 sahaja lah.....
tapi time tu nak kena ada duit bertingkek2 dalam purse.....
baru puas cuci mata kan.....
hehe

k, sekian