^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^
Showing posts with label hand mixer. Show all posts
Showing posts with label hand mixer. Show all posts

01 November 2013

*Daiso - color life hand mixer*

12 8 orang doakan kebahagian kami sekeluarga, amiin

as salam,

 erm, dalam entry semalam, aku ada cerita pasal hand mixer Daiso kan.....
nak tau camner rupenyer.....




aha, ini lah dia.....
Color Life Hand Mixer.....
beli kat Daiso Jusco Taman Maluri.....
harga RM5.00, dah kata Daiso, kalu harga selain dari tu kena pi kedai lain lah kan.....
 menggunakan kuasa 2 biji bateri AA untuk berfungsi.....
comel kan..... muat2 jerk dalam genggaman tangan aku..... hihi
 
untuk makluman, ia boleh digunakan ke atas cecair yang bersifat ringan macam nak pukul telur, air bancuhan dll..... x bolehlah kalu nak pukul bancuhan tepung ye sebab kuasa dia x mengizinkan..... ate, guna bateri jerk kan, don't aspect more than that..... so lepas ni, kalu nak buat telur dadar, boleh la aku mintak tolong Aisha pukul sebab dia memang rajin nak tolong aku kat dapur masak2 ni.....

maka, mixer sebenar adalah dalam senarai untuk dibeli pada tahun ini.....

k, sekian