^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14 August 2013

Home » » *asam pedas ikan merah di raya ke-7*

*asam pedas ikan merah di raya ke-7*


as salam,

haha, raya ke-1 sampai ke-6 xder, tetiba muncul raya ke-7..... boleh la kan..... hihi

 ada yang berpuasa 6 ke rini..... alhamdulillah, dah hari ke berapa kengkawan..... erm, nampaknya blog pon masih agak suam2 kuku dengan entry raya..... masih ramai lagi yang beraya atau dalam perjalanan pulang ke tempat kerja ya.....

aku hari ni macam biasa jerk, buat keje2 data x habes2..... jiran sebelah masih lagi bercuti, esok baru masuk keje, so sunyi la sikit.... kalu ada dia, kompem aku akan tengok gelagat dia yang sentiasa sibuk ke hulu kehilir buat memacam kerja..... aku ni pulak dok jerk ngadap komputer siapkan data yang orang2 'tertentu' nak..... sronok tengok dia buat keje, jap kang bangun, jap duduk ngadap pc, jap kang bangun lagi pi cek stok, jap duduk lagi menulis, jap kang bangun lagi pi kedai, jap duduk cari fail..... patut arr dia makin kurus sejak kebelakangan ni..... hihi

erm, tengahari ni, aku lunch sempoi jerk, cafe masih lagi x semua kedai buka..... cuma 2 kedai makan n 1 kedai air yang buka, tu pon kedai air tu boleh buat air 'o' jerk, yang guna susu x boleh yerk..... sebab susu xder stok..... hoho

so menu sempoi aku rini adalah nasi putih + asam pedas ikan merah, sayur xder..... huhu..... air minum air mineral jerk..... alhamdulillah

lebih kurang gini lah rupa asam pedas ikam merah yang aku makan tadi - pic google


dek suasana sunyi kat opis ni, aku sambil wat keje sambil terkelip2 mata ni tahan mengantuk, ye lah, letih sebab malam tadi baru sampai dari kampung pun ye jugak ni..... tapi karang bila nak tido bebetul kat opis ni, mata x mau lelap pulak..... acaner tu..... xper lah, sambil wat keje sambil layan ngantuk je la sampai waktu balik nanti ye.....

jom sambung wat keje sambil jenjalan umah kengkawan.....

k, sekian


pssst : oh ya, 2 hari lepas kak long aku terlibat dalam kemalangan, bibir pecah n tangan luka2..... aku x sempat nak gi jenguk lagi sebab time tu aku ada di Terengganu, dari Terengganu terus balik KL sebab dah kena kerja.....doakan moga beliau cepat sembuh ye.....

5 comments

August 14, 2013 at 2:42 PM

nyum2

August 14, 2013 at 2:52 PM

cafe opis aku pun semua ttp ..sampai hati tau ..kami2 ni jenuh nk mencari mknan

August 14, 2013 at 3:25 PM

ehm sedapnyer asam pedas... ala teringin lak walhal hari isnintu baru jer makan asam pedas kot...

August 15, 2013 at 9:27 AM

Slmt bertugas smula ya mas...

Ada bwk ktupat rndg tk...hihii..

Slmt hr rya ye mas
Maaf zahir batin

August 15, 2013 at 11:37 AM

ok lar kak walaupun n3 raya ke 7..yg alinn ni satu hapah nan hado..haha..mood ke laut kak..

Post a Comment