^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21.8.13

Home » , , , , » *aidilfitri 1434h/2013 ~ raya ke 4*

*aidilfitri 1434h/2013 ~ raya ke 4*


as salam,

kita sambung cerita raya lagi yerk..... hihi..... 

 


merah kami di raya ke 4..... macam biasa sebelum gerak, hambek gambo dulu..... guna S2 jerk, incik Nik hubby simpan dalam kereta jerk malas nak kuarkan..... huhu..... hari ni plan jalan2 rumah adik2 Umi (my MIL)..... ada 3 buah rumah yang dekat2 jerk.....




Aisha with her new cousin..... baru 2 bulan..... masa baru lahir ritu x sempat nak pi tengok, balik raya ni baru dapat jumpa..... Muhammad Imran nama di beri..... kat rumah dia lah kami menumpang tido..... terima kasih Imran n family bagi Ayah Ngah n Cik Ngah tumpang tido kat rumah Imran..... nanti kami datang Terengganu lagi, kami tumpang lagi yer..... hihi

 


 beraya rumah Cunni (adik bungsi MIL)..... eh, beraya tapi sume dok berkumpul depan tv..... haha boleh gitu kan..... dari kiri, my adik ipar Ramizan memangku Muhammad Luqman (alaaa yang takut bunga api tu), yang kecik depan tu Aina Khairani umur 2 tahun tapi mulut macam mak nenek..... sebelah tu baju merah menyala my princess Aisha, then Tokki..... kanan sekali baju kurung pink Ainul Hayati sepupu yang sebaya ngan Aisha.....

lepas puas tengok tv kat umah Cunni ni, kami gerak reramai jalan kaki ke rumah depan, rumah Nyoroh (adik MIL no 2)..... dia ada masak nasi minyak n jamu tetamu makan..... ala2 rumah terbuka gitulah kan..... dah kenyang makan nasi minyak kami ke rumah MokLah (adik MIL no 3)..... makan kuih raya jerk.....

lepas tu balik umah.....

malamnya pi umah adik beradik Abah pulak..... tapi xder gambo..... malu pulak nak ambek sebab ramai jugak tetamu kat umah dia tu..... huhu..... makan nasi lemak kami kat situ..... dah malam, balik umah abang then sambung layan anak2 main bunga api.....

k, sekian

10 comments

August 21, 2013 at 8:30 AM

enjoy raya

August 21, 2013 at 9:00 AM

amboi.peace atas kepala.comels je.hehe

August 21, 2013 at 9:22 AM

kemain aisha ngendeng2 ngan imran tu heheeheh....comel2....

masz due bulan ke imran tu? nampak dah mcm 4-5 bulan jek kan....bam2 n cute betul die....

August 21, 2013 at 9:27 AM

Rayaaaaaaaaaaaaaaa raya ni memang meriah

August 21, 2013 at 9:27 AM

Rayaaaaaaaaaaaaaaa raya ni memang meriah

August 21, 2013 at 9:58 AM

syoknyer raye...

August 21, 2013 at 10:53 AM

montel nyer imran

August 21, 2013 at 11:29 AM

cantik kak tema merah..berseri2 semuanyer..tembam bertul cousin aisha tu kak..

August 21, 2013 at 12:06 PM

lama jugak ke kat terengganu.
rindu nak raya lagiii..:P

August 21, 2013 at 6:17 PM

Meriah jugak raya ye...

Post a Comment