^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28 October 2011

Home » , , , , » *Your Email Has Won!!! ~ Promosi Gel Pen DARA*

*Your Email Has Won!!! ~ Promosi Gel Pen DARA*

 hah!!!!! tajuk sungguh mabeles lah kan..... hehe
nak kongsi email lagi nieh..... kali ni, aku rasa kalau aku clain mesti aku dah kaya raya, kalah pengarah filem Datuk Yusof Haslam atau anaknya di Shamsul Yusof tu kan.....

jom tengok pic yang aku dapat dr email yahoo.com (actually hari ini aku tengah nak clearkan email2 aku yang tak buka lagi espesially dalam spam box. sebelum delete, aku bukak lah mana2 tajuk yang menggiurkan mata aku..... haha


 see, email aku memang jackport lah..... wah seronoknye.....

antara isi kandungan email (sorry yerk aku copy paste jerk, so paham2 kan lah yerk):-

MasterCard / Microsoft INTERNATIONAL MEGA JACKPOT
Bradford City Centre Branch
7 hustlergate bradford, West Yorkshire
MICROSOFT OFFICE, UNITED KINGDOM
DIRECTOR: Mr. Cassie L Patzer

Attn:Winner
Winning No:M/card/456/2011
Ticket No:Mcard/647/2011
Notification Date:22/10/2011
AMOUNT WON: £500,000.00GBP (Five Hundred Thousand Great Britain Pounds).
This email address has brought you an unexpected luck,Your e-mail
address was selected and confirmed among the 200 winners by our co-sponsor Microsoft
International, through their latest internet software. You are
therefore been approved by MasterCard Int. /Microsoft UK the sum of
£500,000.00 (Five Hundred Thousand Great Britain Pounds).


ini dari 1 email, aku dapat 3 email dalam masa 5 jam pada hari yang sama..... cuba bayangkan aku dapat duit tu, mau aku buat tilam duit2 tu..... muahaha, berangan itu harus sebelum ia terjadi betul2 kan..... hehe

then,
nampak tajuk email yang aku bulatkan dalam pic atas tu....."Promosi jualan Gel Pen DARA ™ !! Hanya RM30"

erm, kengkawan pernah dengar apa itu Gel Pen DARA?..... aku tak pernah, tu yang aku macam tertarik dan aku buka..... aku sebagai designer tak bertauliah pelajar lulusan AD UITM, kat opis aku nieh mesti lah aku tertarik dengan perkataan 'Pen' itu kan. nak tahu apa isi kandungan?.....


APA itu Gel Pen DARA ™ ? Melincir dan Mengetatkan dan mengindari dari masalah KEPUTIHAN

"Gel Pen -DARA ™ " tidak seperti pelincir atau krim pengetat yang lain, sebab ianya mengetatkan secara semulajadi sementara dan mengawal pelincir setakat perlu untuk mendapatkan kenikmatan maksimum dan keselesaan.

Gel Pen -DARA ™ juga mengawal dari pada masalah keputihan . 

Apa kandungan Gel Pen DARA ™?

Gel Pen DARA ™ mengandungi minyak dari kulit pokok ,sirih dan majakani ,kandungan semulajadi yang menambahkan ketegangan otot pada bahagian bawah vagina, membolehkan genggaman yang lebih kuat bagi kenikmatan seksual yang lebih untuk kedua-dua pasangan.

Bagaimana Gel Pen DARA ™ berfungsi?

Kandungan minyak pokok, sirih dan majakani memberikan kesan rasa ketat dengan serta-merta, sementara kandungan antioksida melembutkan dinding vagina untuk mengembalikan kehilangan rasa ketat yang berpunca daripada proses penuaan, perubahan hormon dan selepas melahirkan anak. Ini juga membantu mengurangkan masalah yang timbul akibat daripada penipisan tisu-tisu pada dinding vagina disebabkan masalah yang berkaitan dengan penuaan. Kandungan antiseptik semulajadinya membantu mengelakkan jangkitan. Minyak pokok dalam Gel Pen DARA ™ dan Vaselin yang diluluskan oleh FDA merangsang dinding vagina.

Bagaimana untuk menggunakan Gel Pen DARA ™?

Ambil Gel Pen DARA ™ atas jari dan sapukannya dalam vagina. Kesan ketat boleh dirasakan dengan serta-merta. Kesan boleh dirasakan dalam 5 hingga 15 minit selepas disapukan tetapi jika inginkan kesan yang maksima tunggu sehingga 1 jam selepas mengunakan Gel Pen DARA ™ .Jika mengunakan Gel Pen DARA ™ pasti kan zakar betul-betul kuat untuk membuat tusukan yang pertama seleps mengunakan Gel Pen DARA ™ .

"Ramai yang berterima kasih kepada kami setelah mengunakan Gel Pen DARA ™ , lebih 90% perempuan mencapai orgams /kepuasan setelah mengunakan Gel Pen DARA ™ .

Jika si isteri mengunakan Gel Pen DARA ™ pasti si suami tidak akan mencari orang lain selepas ini .

Diuji secara dermatologikal. Selamat, tidak mendatangkan rasa gatal-gatal
atau belian Secara manual

Bank Account  Maybank - A/C no 157214014207 
Bank CIMB - A/C 02070000894207 

Lepas bank in sila SMS ( 014-7579008 )atau Email ( sentosaabadimarketing@gmail.com) kan bukti seperti Jumlah ,
Tarikh dan masa bank in.    
Barang akan di poskan selepas pembayaran di sahkan .  

*Tidak sesuai untuk wanita mengandung .


Product Description

Mengembalikan dan mengetatkan dinding faraj.

Memberi kesempurnaan dalam hubungan suami isteri.

Merapatkan keintiman setiap pasangan.

Menghilangkan bau kurang enak pada rahim.

Menjadikan setiap kali hubungan sex seperti malam pertama .

Sesuai untuk wanita yang sudah Menopause Atau Putus Haid.

Bahan utama :
1-Extrak Minyak Pokok
2-Majakani
3-Sirih
4-Bahan2 yang diluluskan oleh FDA


peringatan:-
aku bukan share partner, aku bukan dealer, aku bukan nak promosi produk ni, aku bukan pengguna apatah lagi beli produk ni, aku cuma nak share isi kandungan email yang aku dapat.....
sebarang kesulitan yang dihadapi adalah atas tanggungjawab sendiri.....

p/s: semalam kerja separuh hari coz balik awal antar my lil Aisha pi klinik n jaga Aisha kat umah,
my lil Aisha kena cirit birit n muntah2,
kengkawan doakan my lil Aisha sihat ye hari ini,
Ameen.....

# Khasiat Manggis # Rahsia Duit Online # New Rich Club #

2 comments

October 28, 2011 at 3:14 PM

emel2 smph cm tu bese nyer sy delete je terus..wat meneymak je

October 28, 2011 at 4:47 PM

uishh nie semua x leh dipercayai dik .. ekekek akak selalu jugak dpt huhuh

Post a Comment