^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

04 October 2011

Home » *Berita Hujung Minggu*

*Berita Hujung Minggu*

sesangat sibuk..... 

ada jugak nak cerita kat blog yang boleh dipanggil sebagai digital diari ni kan.....
so, update sikit dulu yerk.....
pasal hujung minggu kami.....

last saturday pi kenduri kahwin 3 buah umah.....
sunday lak pi kenduri potong jambul & aqikah anak lylie.....
nak gambar..... 
nanti2 lah upload yerk.....
so, ini n3 gambo nan hado.....

owh, my USU dah mula mencari sesuatu untuk hari bersejarah beliau lah.....
semoga berjaya..... hehe

k, sekian


12 comments

October 4, 2011 at 9:07 AM

memang betul2 sibuk ni...

October 4, 2011 at 9:35 AM

lnda pun stat dr raya aritu sampai ke sekarang, ujung minggu yg sibuk, x pernah sempat rehat lg..

October 4, 2011 at 9:42 AM

hehe..bz2 pon pasti sempat tinggalkan n3 ye..hehe

October 4, 2011 at 9:51 AM

hujung minggu yg sgt padat..^_^

October 4, 2011 at 9:55 AM

klu tak sebuk tak besh kan hujung minggu .....

October 4, 2011 at 10:11 AM

selamat bersibuk =)

October 4, 2011 at 11:42 AM

businyer dier :)

October 4, 2011 at 11:45 AM

RINGKAS N PADAT...

October 4, 2011 at 3:13 PM

hihihi..sibuk sggu ni kak..ekeke

October 4, 2011 at 4:26 PM

akak cept upload pic..nak tgk..xsabau nie..

October 4, 2011 at 5:12 PM

kalau kenduri kendara nie memang akan sebuk kan .. nak nyiap satu hal .. dah selesai kemaskan paling x tahan sbb kena buat sendiri huhuh

October 4, 2011 at 6:25 PM

mcm menteri!

kak, still ada lg laaa

Post a Comment