^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

05 June 2014

Home » , , , , » DIY hadiah HARI GURU dari Aisha untuk cikgu

DIY hadiah HARI GURU dari Aisha untuk cikgu


assalamualaikum, 

 da janji kan dalam entry HARI IBU sebelum ni, aku nak share apa yang aku buatkan untuk cikgu2 Aisha sempena hari guru 16 Mei ritu.....
alah bende simple ja, janji ada hasil kerja tangan Aisha di situ.....

disebabkan anak dara suka dengan princess, maka aku google la gambar princess, adjust sikit biar sesuai untuk dijadikan souvenir..... print then bawa balik untuk anak dara warnakan.....




hasil setelah diwarnakan oleh Aisha.....
peminat princess, dengan warna pink n purple.....

pehtu aku suruh Aisha tulis 'Selamat Hari Guru' dan nama 'Dizaaisha Umairah'.....
 pehtu, kat opis, aku adjust sikit hasil kerja tangan Aisha guna AI.....




inilah hasilnya..... simple kad setelah digunting bentuk bulat..... Aisha gunting 1 jerk, selebihnya..... "Mama lah buat, Mama kan pandai"..... haha, dialog anak dara nak suruh mama dia gunting..... boleh tahan pandai bodek anak dara nieh.....

 


ha, ni aku tempah kat kawan opis, Alynn..... warna request by Aisha, ofkoslah yang warna pink tu kan..... yang warna hijau biru tu aku request..... hihi
masukkan dalam uncang transparent yang disediakan oleh Alynn.....

lepas tu, ikatkan round card atas tadi tu kat tali uncang.....

 

TADA!!!

 dah siap pon.....
dah pon selamat diterima oleh cikgu2 Aisha.....
Cikgu, Teacher n Loushe kat tadika, Teacher, Mak (pengasuh) n Kak Fiza (kakak ngajar Iqra') kat taska.....

alhamdulillah, walau simpel, janji ada hasil kerja tangan Aisha buat sendiri..... semangat dia nak bawa hadiah ni ke sekolah masa hari guru 16 Mei ritu..... next time apa yang boleh di buat..... bergantung pada rezeki n kesempatan, kalau ada, inshaallah dikongsi bersama..... kan.....

k, sekian

7 comments

June 5, 2014 at 8:51 AM

comel sgt!!!

mesti hepi cikgu2 aisha dpt ole2 dari aisha heheeheh...betul tu masz at least ade gak hasil tangan aisha kan....

June 5, 2014 at 10:44 AM

menariknya...yang penting hasil tangan dia sendiri....

June 5, 2014 at 12:48 PM

Cantek!! buat sendirik lagi tinggi sentimental valuenye kan~ hehehe

June 5, 2014 at 12:55 PM

mesti terharu cikgu bla menerimanya...

June 6, 2014 at 8:49 AM

cantik nye asha warna pandai....

June 6, 2014 at 11:48 AM

cantik..kreatif nih...
p/s:nama anak saya AIsyah Humaira..cam dah dekat2

June 10, 2014 at 12:55 AM

mesti cikgu2 yg dapat tu terharu sbb hasil tangan murid sendiri...

Post a Comment