^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 May 2014

Home » , » kad hari ibu dari Aisha

kad hari ibu dari Aisha


assalamualaikum,


haha, Hari Ibu dah berlalu hujung minggu lepas kan..... patutnya entry ni keluar hari isnin ke selasa ke, xder la terlambat kan..... tapi ni dah nak jumpa hujung minggu lagi satu baru nak coret kat sini.....
x pelah, dari x der kan..... hehe, ayat penyejuk hati

so, Jumaat last week, balik dari taska, turun dari motor, kelam kabut Aisha ambil beg sekolah dia, buka n panggil aku yang tengah kalut nak buka pintu rumah, ha time tu x masuk rumah lagi tau.....  hihi

"Mama, saya ada sesuatu untuk Mama"
"ye, apa dia?"
tangan ada kat belakang, tetiba dia hulurkan kertas kat aku
"tada!!, Selamat Hari Ibu Mama"
waahhhhh, terharu nya aku..... aku ambil kad n tengok..... berbunga2 dalam hati hanya Allah yang tahu..... ye lah, x pernah dapat kad sejak kahwin.. huhu
"terima kasih Aisha, saayanggg Aisha" sambil peluk n cium pipi n dahi Aisha.....
time ni Hubby datang n tengok sama2 kad yang Aisha buat untuk aku.....
senyum jer dia..... haish, senyum jerk, x ucap selamat pon kat aku, huh sentap mak tau.....
hehe



 kad Selamat Hari Ibu dari Aisha


serius, aku sangat2 terharu dengan hasil kerja Aisha..... simple jer tapi sebab Aisha buat sendiri, erm mungkin dengan tunjuk ajar cikgu kat sekolah..... so aku rasa dah cantik dah ni.....
hati masih lagi berbunga2 sampai lah saat aku taip entry ni.....

tunggu juga kad dari Hubby, tapi harapan..... eh, tapi ritu Hubby dah belikan helmet baru untuk aku lepas wiser helmet aku tercabut..... hihi terima kasih Dera belikan Sayang helmet baru, kaler itam flat black lagik..... tu kira hadiah hari ibu + hari jadi ke aper tu..... hehe, x kisah lah kan, yang penting aku tau Hubby sayang aku n Aisha.....

hari ni hari guru kan, Selamat Hari Guru buat semua cikgu walau di mana anda berada.....
ada sesuatu untuk cikgu2 Aisha, nanti aku share yerk.....
bila?, tunggu jerk..... hihi


k, sekian


3 comments

May 18, 2014 at 3:33 AM

alahai comel je.. selalunya kalo anak kcik bagi they really means it.. woah romantik jgk akak eh.. hehehe

May 19, 2014 at 3:13 PM

oloooooooooo so sweet kad dari anak dare sorang nih...sonok kan...walaupun projek sekolah tapi hepi kite bile dpt...

Anonymous
May 19, 2014 at 4:03 PM

alahai sweet sgt !

Post a Comment