^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26.6.14

Home » , , , » dapat voucher RM35 dari Lazada

dapat voucher RM35 dari Lazada


assalamualaikum,


Alhamdulillah,  dah lama gilerzzzzz x join GA, sekali 2 minggu lepas ternampak lah GA yang dianjurkan oleh Lynn, senang je GA tu, so aku pon join lah..... memang motto aku, kalu nak join GA, join yang senang2 jerk..... hihi

then, tidak semena2..... eceh2 ayat x hagak2 kan..... hihi, 
maka setelah pengumuman keputusan di buat, aku pon pi la tengok kan...... maklum, dah lama x join, teruja jap..... tetiba

eh!

eh!

eh!


dalam senarai pemenang tu, terselitlah nama aku nieh.....
wah!!!!!
Alhamdulillah, ada rezeki aku kat situ.....
dapat lah voucher RM35 shopping kat LAZADA.....
erm, nak beli apa yerk.....

x pernah lagi shopping kat Lazada nieh, kalu shopping dengan Zalora ada lah 2 kali..... hihi
nanti kita pikir dulu ekk..... yang penting barang yang dibeli harus berbaloi.....
kan.....


k, sekian

6 comments

June 26, 2014 at 8:41 AM

Tahniah Mas. Itulah kata tuah yg tak disangkakan. Selamat bershopping ke Lazada:)

June 26, 2014 at 8:57 AM

tahniah

June 26, 2014 at 10:08 AM

tahniah.. rezeki tu...

June 26, 2014 at 11:22 AM

tahniah..sy pon menang jugak..nama yg no ke4 tuuuu..hehe

June 26, 2014 at 11:26 AM

TAHNIAH...

June 26, 2014 at 3:30 PM

tahniah masz....ape lagi soping somenthing yg leh pakai time raye laa heheheehe

Post a Comment