^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 June 2013

Home » , , , , , , » *komisyen dari assignjobs*

*komisyen dari assignjobs*


as salam, 

ingat lagi entry aku pasal aku daftar assignjobs, dapat komisen awal bulan lepas.....
ha, last week angka komisen aku dah bergerak sikit..... ikut job yang aku selesaikan.....
cer tengok pic kat bawah nie.....


bukti kerja yang dah selesai

ada lagi yang pending tu..... screen shoot ni sebelum aku pi Langkawi, masa kat sana x sempat nak bukak walau kat dewan tu ada wifi free..... huhu
semalam cek yang pending tu dah confirm n ada tambahan kerja baru..... so, macam biasa kenalah buat baru dapat komisen kan.....

senang je keje dia, cuma like / share / komen atau apa2 saja kerja yang diminta..... yang penting sume senang2 belaka, komisen pon x tinggi kan, tapi janji ada jugak..... sikit2 lama2 jadi bukit.....

so, ada sesiapa lagi nak register FREE jerk.....
KLIK SINI
daftar jerk, terus dapat komisen USD2.....


k, sekian

7 comments

June 18, 2013 at 8:14 AM

Wah rezeki masyuk..hehehe ;p

June 18, 2013 at 9:03 AM

selamat pagi
singgah baca entry jap...

June 18, 2013 at 9:20 AM

rezeki rezeki tuuuu

June 18, 2013 at 9:36 AM

Alhamdulillah....rezeki jgn ditolak...musuh jgn dicari kan masz heheheh

June 18, 2013 at 9:57 AM

masyuk jugak tuh~

June 18, 2013 at 10:50 AM

alhamdulillah
rezeki tu =)

June 18, 2013 at 11:24 AM

sy pnye pending lg..huhuhu

Post a Comment