^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 June 2013

Home » , , , , » *hadiah birthday dari yang tersayang*

*hadiah birthday dari yang tersayang*


as salam,

cerita dah lama tapi x boleh nak up sebab xder gambo.....
alasan xder gambo, sebab gambo x bleh nak transfer ke PC.....

seb bek lah ada belas ehsan jiran sebelah aku ni bg tumpang PC dia nak transfer gambo..... hehe, tapi jangan risau lpas jerk aku transfer gambo tu, aku terus delete..... tapi, alamak..... lupa nak remove dari Recycle Bin lah.....  huhu, kena bertindak lah lepas ni.....

so, perkongsian pertama adalah.....


v


v


v


v


v




hadiah besday dari my dear Hubby last month.....
tq dear..... sangat2 terharu sebab dah agak lama x dapat adiah surprise dari beliau.....
hehe

tapi xder lah surprise sangat sebab aku yang pi pilih sendiri nak model n kaler aper kan.....
x per, yang penting aku sangat2 appreciate hadiah dari beliau.....
sayang dear sangat sangat saaangat banyak.....


***
dan kerana HP baru inilah aku x boleh nak transfer gambo direct ke PC aku.....
tumpang lah PC jiran sebelah yerk.....
hehe




 


dan ini adalah adiah besday jugak.....
dari jiran sebelah aku.....
terima kasih banyak2 yerk jiran.....
sangat2 hargainya sebab aku suka ngan pen tu, kaler dia pon pearl, cantik..... kalu ijau lagi cantik kut kan..... taun dpan bagi kaler ijau pulak eh..... hehe
nak buat koleksi.....

erm, so ni dulu cerita nak share.....
nanti2 ada lagi cerita lain, aku share yerk.....
memang ada pon, tunggu giliran nak publish jerk.....
hehe

k, sekian

4 comments

June 20, 2013 at 8:51 AM

mahal adiah sis

June 20, 2013 at 9:31 AM

ada bau kedai ni...smpi ke sini ;-)

June 20, 2013 at 9:42 AM

Untungnya dapat hadiah best.

June 20, 2013 at 12:26 PM

wahhhh.. dpt hp baruuuu.. best2~

Post a Comment