^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 October 2010

Home » » *Ni kira dah x der idea la ni, gunakan ilmu yang baru belajar sebaik mungkin*

*Ni kira dah x der idea la ni, gunakan ilmu yang baru belajar sebaik mungkin*

hah!! selamat tengahari.....
isk, ari ni apsal la tenet ni susah sgat nak bukak paper online..... lem... tul, ingat nak baca berita eksiden bas tu, tapi x dapat ler..... isk
so, ini ler hasil kerja tangan yang aku buat berkat ilmu yang diperturunkan oleh kawan seopis aku *fairis*..... thanx dik.....
.
.
.
kami beraya di Trafalgar Square, hehe caya x?? siap pegang sampul duit raya lai tu..... hehe
.
.
.

hah, ni kami beraya di Paris plak, mbik gambar dari bilik hotel berlatar belakangkan Eiffel Tower... hikhik
.
.
.
sempat gak mbik gambar kat depan Disney Palace..... huhu
.
.
.
hm, korang pecaye ker aku pi tempat2 ni sume, hm, dok-oh sume2 gambar tu..... hehe, saje ler aku mengaplikasikan ilmu yang dipelajari itu..... ni jer la yang mampu aku buat..... hehe, x per la janji aku suke..... hehe
banyak tul 'hehe' aku for this n3..... aku suke aku suke.....
.
tengah pikir ujung minggu ni nak set pelamin simpel for nikah adik di johor..... semoga sume nyer berjalan lancar.....
ameen


4 comments

October 11, 2010 at 12:50 PM

erm oklah nie ada juga citer nak buat n3..erm cantiklah semua gambar tue..wah ada kemajuan nie teruskan yer

October 11, 2010 at 1:26 PM

gambar yang cantik.....satu baju tapi bleh pegi banyhak tempat....cayalah masz....

October 11, 2010 at 2:31 PM

cantik..alynn suker effect pic nie..akak amik ilmu fairis cepat2 sblm dia turn design centre..

October 11, 2010 at 3:03 PM

wahhh cantek je gamba2 tu..mcm real..! bagus2 da kemajuan...kita ni jgk ni tahap lama..!

Post a Comment