^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 October 2010

Home » » *Aisha Wif Baloon @ open house kraf*

*Aisha Wif Baloon @ open house kraf*

weehu!!! loceng dah berbunyi tanda rehat time!!! tapi xder nyer rehat makan2 pon..... dok depan komputer ni sambil tangan gatal2 godeh picture yang ader n wat editing..... hehe, saje suke2.....
.
tapi this time just nak share pic aisha wif baloon yang diambil last saturday within open house kat opis aku n lpas kami balik ke umah..... sampai kat umah, kami masih lagi bermain ngan baloon..... tu pon aku yang hasut hubby untuk tengok effect baloon dalam pic guna camera barunye tur.....
.
jom kita layanzz.....
.
.
hah, belon tu adalah decoration yang opis wat untuk open house..... tapi lum pon start majlis, baloon2 yang cantik berwarna warni itu telah pon habis di kebas oleh anak2 @ mak bapak yang jadir pada hari itu.....

.

.

n aisha adalah salah seorang daripada mereka yang mengkebas belon tersebut.....
mama aisha punyer kerja yang menghasut aisha main belon tersebut..... haha
.
.
hah, ini sesi photoshoot aisha wif baloon kat umah laks..... time ni aku yang snap pic..... saje suoh aisha wat chupbye (flying kiss).....
.
.

sampai pejam2 mata anak mama ni takut buih belon tu meletup..... hehe, papa tukang tiup belon kat sebelah, aku tukang snap pic.....
.
.

ha..... nampak x buih2 belon berterbangan tu..... puas papa tiup, baru la dapat segerombolan belon yang berterbangan tu..... sampai muncung2 mulut..... huhu
.
.

hm, ni aku x tau aisha wat aksi ape..... time ni aku lak tiup buih2 belon, papa lak snap pic..... kalu papa snap, kompen dia akan fokus dekat2, so aku pon kena la menambahkan kemuncungan mulut aku meniup belon, supaya belon itu berterbangan dekat ngan aisha.....
.
.
ekceli lama jugak la kami bermain belon petang tu lepas balik dr open house kat opis kami n jiran sebelah umah kami ari tu..... aku tunggu jugak biler la aisha nak wat aksi pegang belon2 tu, tapi..... hampa, dah asik pejam mata jerk time belon datang dekat, mana nak nampak belon tu kan..... x per, len kali aku akan usaha lagi wat photoshoot aisha wif baloon, mungkin kat outdoor laks..... harap2 menjadi, hehe

.
k, sekian



2 comments

October 7, 2010 at 3:14 PM

lawa baju aisha la mas...men belon pulak ehh...gigih je ibu dia nak snap aisha wif ballon..!

October 8, 2010 at 4:06 PM

klau danish nampak belon cecair tuu dia akan lari kejar utk pegang belon tuu tp alin kesian coz br danish nak sampai belon tu dah meletop...

Post a Comment