^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 October 2010

Home » , » *Baju batik. Assembly. Jubli perak. Laporan. Baju batik lagi*

*Baju batik. Assembly. Jubli perak. Laporan. Baju batik lagi*

salam pagi sebelum mula kerja..........
hehe




tengok tajuk, ntah pape la aku ni kan wat tajuk cam tu.....
hm, saje jerk nak recall balik my mind aper yang nak aku wat ari ni.....
tu aper yang dah ader dalam kepala sejak dr semalam lagi.....
so, nnti kalu tetiba jerk ader sesuatu itu yang mendatang.....
"saya yang menurut perintah" la kan.....




so,
sebagai kakitangan half goverment, setiap ari khamis sudah semestinya kami dikehendaki untuk memakai baju batik..... so, aku sebagai salah seorang daripada mereka2 itu, pakai la baju batik..... seb bek la baju ni senang nak iron, kalu x..... mau aku pkai baju separuh batik separuh kasual..... haha boley gitu?.....




n,
pagi ni, jabatan aku ader wat assembly..... kenalah attend assembly tu..... n sudah semestinya lpas assembly ader makan free..... nyum nyum, aper la menu ari ni yerk, tapi pepagi ni perut aku dah nyanyi lagu keroncong la plak..... sempat ke nak tunggu lpas assembly nnti nak makan nie..... lapo, lapo, sape leh tolong nie?.....




hm,
actually, assembly ari ni jugak adalah sempena meraikan mereka2 yang telah berkhidmat di jabatan ni selama 25 tahun..... so dipanggil jubli perak la kan..... maap kalu aku tersilap, tp macam betul..... hehe, hm aku????? baru keje kat sini lbih kurang 7 thn, lm lagi tu nak dapat award cam yang mereka2 dapat ari nie..... bestnyer dapat naik pentas kan..... hehe, ntah pape la aku nie?.....




then,
abis jerk assembly nnti, aku dah kena sedia untuk menyambung kerja yang direhatkan selama 2 ari coz aku pi seminar last 2 days..... actually dr semalam petang bos dah bagi task untuk aku wat laporan tu, tapi..... bagi lepas pukul 5 ptg n aku dah siap2 nak balik lpas habis seminar tu..... so, aku cakap la ngan bos yang aku akan wat ari ni..... laporan tu aku kena siapkan jugak ari ni coz bos nak pi meeting sok kat JB..... hah! meeting kat JB, ehem! ehem! ada can aku nak wat keje sendiri sok..... hehe




last but not least,
lpas aku boleh siapkan laporan tu, harap2 xder la kerja urgent yang mendatang, coz umi pengasuh aisha ader kirim suoh blikan baju batik..... kat tempat aku ni sedang berlangsung Promosi Kraf Tekstil", so dia ader la kirim baju batik + kawan sekampung dia nun di utara..... so, insyaallah lpas aku siap kerja aku ni..... akan aku langkahkan kaki aku ke tempat promosi kat bawah nun.....
~hanya gambar hiasan~
~adik aku n aku~
~ada kaitan ngan n3 yang akan datang suatu ari nanti~


k, sekian







5 comments

October 21, 2010 at 8:39 AM

eb paling malas nk pakai baju batik... hik3... slalu wat rock jer... ntah pe pe kan?... ;p

October 21, 2010 at 8:40 AM

owhh hari berbaju batik...kebetulan ari ni pon pakai batik walo tak wajib maklom la bkn gomen...

apa kes gamba kt bwh tu mas..??

October 21, 2010 at 10:55 AM

gamba bawah tu... nk cite ape ek ? ade project baru yer..

October 22, 2010 at 10:58 AM

Ooo..k.mas nak shopping baju batik eh bagi pihak pengasuh aisha..lau dpt yg murah2 bgtau lar alin..bgtau syarikat mana..call ext alin 235 tau..lau reply coment nie takut dah abis promosi br alin sempat tgk..hahah melepas aku..

amboi skrg n3 k.mas seterusnyer penuh mendebarkan..alor..pic alya ngan produk kerja kawin tu xciter lagii..dah nak skip n3 pasal k.mas as a photogapher..x aci larr..

October 22, 2010 at 10:59 AM

tambahan..

k.mas kot yer pun nk shoot pic bukak lar dulu cermin mata tuu...hikhik..
Ooo..lau x pakai cermin mata 3 4 5 kali ganda gambar clear eh..hikhik..jgn mare nanti kena jual..

Post a Comment