^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22.10.10

Home » » *dah petang2 ni rasa windu la kat budak tecik ni.....*

*dah petang2 ni rasa windu la kat budak tecik ni.....*

dah petang-petang ni, nak ujan lak kat luar tu..... sejuk tol la opis aku skrg nie..... grrr grrr
rasa cam nak balik umah nak peluk dak tecik tu kuat2.....
best nyer.....
nak wat ilang windu, tgok je la pic aisha yang tengah lena diulit bantai.....
hehe
**so sweet my lil princess aisha tido**

**ala tomei tomei anak mama nie tido**

**si puteri nyenyak beradu**

k, sekian



2 comments

October 22, 2010 at 4:36 PM

sejuk jer mt memandangkan?... :)

October 22, 2010 at 5:49 PM

anak..
beso mana dan banyak mana pun harta dlm dunia..
takde yg lebih indah dari nilainya seorang anak..
huuuuuuuu..
syahdu di petang ari.

Post a Comment