^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20.8.10

Home » » *Hari ni sikit jer tau.....*

*Hari ni sikit jer tau.....*

salam 10 ramadhan...


huh!!! dah 10 ari kita berpuasa kan... alhamdulillah, harap2 sumenye berjalan dengan baik hendak nye..... lapang2 kan dada, ringan2 kan kepala, jangan fikir sangat masalah yang meninpa diri di kala bulan ramadhan nie..... semoga sume nyer ade hikmah di sebalik apa yang berlaku pada diri kita..... ingat, ALLAH tak akan menguji kita kalau kita tak kuat untuk menghadapi sesuatu itu.....


k, x mor bebel banyak2..... ari ni pon dapat update n3 sikit jerk..... nak pi umah kengkawan pon mungkin sikit jerk yang sempat..... banyak jugak keroje di bulan pose nie..... ingat kan boley ngulor bebanyak..... astaghfirullalazim, patut nye bulan pose ni kita bertadarus kan..... ini ingat nak ngulor plaks.....


akhir kata..... jemput beramai2 kita memeriahkan Promosi Kraf Aidilfitri 2010, shopping lagi.....

k, sekian


15 comments

August 20, 2010 at 2:59 PM

PROMO YE...
bleh la tuntut utang yg dh 4 bulan tertangguh

August 20, 2010 at 3:06 PM

dugaan di bulan puasa ye..huhu..

waah siap promo tu..^_^

August 20, 2010 at 3:09 PM

amboi, siap promo lg..

jom kite bertadarus!

August 20, 2010 at 3:34 PM

oo keje situ eh?
suka tgk gambar header..sy pernah beli utk anak buah masa lom kwen dulu..beli kat PD..ehhe

selamat berpuasa...

August 20, 2010 at 3:47 PM

selamat berpuasa..sekejap je dah masuk hari kesepuluh

August 20, 2010 at 4:38 PM

selamat berpuasa ye..

kalau dekat leh pegi nih..musti best cuci2 mata..

August 21, 2010 at 10:09 PM

sekejap ja dah masuk hari ke-11 kita berpuasa... semoga ibadah kita tahun ini lebih diberkati...

August 22, 2010 at 8:19 AM

@ fizah aka usu

utang..? 4 bulan..? ih ih ih iye ke lame segitu... insyallah akan dilangsaikan kalu dapat bonus nnti, tu pon klu dapat la kan.. kalu x.. tunggu.....

August 22, 2010 at 8:20 AM

@ mamalieyna

dugaan.....
hehe, promo nie.. jemput datang yerk..

August 22, 2010 at 8:21 AM

@ chugie

hehe, sesekali wat promo free kat sini..
jom

August 22, 2010 at 8:22 AM

@ rose

huh! tau ke tpt tu?..
hm, thanx.. mmg bli kat pd pon, betul la tu..
slmat berpose jugak ye rose..

August 22, 2010 at 8:23 AM

@ nieda

tu kan.. kejap je rase masa berlalu...

August 22, 2010 at 8:23 AM

@ nieda

tu kan.. kejap je rase masa berlalu...

August 22, 2010 at 8:25 AM

@ dilla ady

meh ler datang, orang singapore pon ader datang tau.. leh kita same2 cuci mata.. hehe

August 22, 2010 at 8:25 AM

@ qisfa enterprise

insyaallah.. ameen

Post a Comment