^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 August 2010

Home » » *Boleh tak buat macam ni.....?*

*Boleh tak buat macam ni.....?*

salam 14 ramadhan
hm, agak2 ada x yang dah terpikir..... "syawal nak mai dah!, syawal nak mai dah!, alamak, baju raya x beli lagi, kuih raya x buat lagi, duit raya x kumpul lagi, camne nie..... argh!!!!!"..... hehe, ade ke, ke cume aku sorang jerk, hikhik atau ada jugak yang terpikir..... hm, dah nak berakhir dah ramadhan nie, syaitan dah nak terlepas dah, amal jariah masih x cukup lagi nie, agak2 dapat x jumpa malam lailatul qadar taun ni yerk?"..... hm, masing2 musti akan terpikir bende2 yang korang pikir la kan..... atau mungkin ada jugak yang terpikir..... "nak merdeka dah! ehm Malaysia dah lama merdeka la....."
cheh!! ape aku merepek pepagi nie..... x pe, abaikan lah yerk, yang penting aku nak luahkan ape yang terbuku di pale otak aku nie..... hehe, sejak aku join group WP1 untuk bulan ramadhan nie..... aku dah jarang, almost x jumpa an***g yang berkeliaran di tepi jalan n tengah jalan..... hish, haram tu..... kalu korang nak tau, nak msuk @ kuar dr umah aku akan melalui umah2 taraf setinggan yang dihuni oleh orang bukan islam, so, confirm la diorang akan membela an***g untuk keselamatan rumah mereka..... tapi kadang2 akan membahayakan keselamatan orang yang lalu lalang di situ, adik bongsu aku pernah kena kejar n hampir kena geget, seb baik dia bawa payung sebagai senjata..... tapi masih trauma sampai sekarang n x berani lagi dah jalan kaki kalu nak pi memana.....
satu lagi perangan an***g yang aku x suka adalah membuang sisa di merata2 tempat..... sesuka mak bapak diorang jer nak buang sisa tu kat mane2 jerk..... isk, x sopan sungguh, kalu mmang an***g liar x per la (tapi x boleh terima jugak), ini ada tuan..... kadang2 tu siap tuan dia yang pi teman diorang membuang..... agak2 time tuan dia membuang tuut, an***g dia teman tak?..... hehe maaf la kepada sesapa yang terasa yerk, aku cume berkongsi rs geram kepada mereka yang suka mengejar even orang naik motor pon kena kejar jugak.....
cuba bayangkan kalu tuan @ anak2 tuan penjaga tu sendiri yang kena..... hm, bayangkan la sendiri ye..... malas nak membebel bebanyak..... so, jom kita layanz piccas kat bawah nie.....

k, sekian


5 comments

August 24, 2010 at 8:49 AM

klu time anjing nie menyalak memang geram sangat..tak berhenti2....bab najis tu kat rumah zai yang banyak membuat kat rumput karpet zai kucing...gerammmmmmm......sebab mati rumput kita...

August 24, 2010 at 9:42 AM

@ zaidah

alamak, kucing la pulak..... isk cian kat kak zai.. saba yerk..

August 24, 2010 at 9:46 AM

memang geram kan pada org yg membela anjing ni...nsb baik rumah fieza takda anjing melilau tp umah mak fieza tu punya la bermaharajalela anjing2 tu siap membuang merata2...haishh geram..

August 24, 2010 at 10:23 AM

@ fieza79

hm, memang geram.. memang x sekolah punye an***g kan.. hish geram

August 25, 2010 at 8:52 AM

haha.. pengalaman tuh...
nnt kang dh pindah umah pn takot jgk mcm ad kawan2 an..ng tu je kat kwsn kilang2 tuh

Post a Comment