^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 April 2010

Home » , » *Aisha vs Birthday Cake*

*Aisha vs Birthday Cake*

Crite nie psal anak aku yg mmg suke mkn kek... mcm yg aku crite last 2 days... kami blik kg di JB n smpat arr smbut arijadi adik kau yg bongsu skali, Moksu Aisha... n 1 day after, sblm blik KL K.long aku mnguarkan la balance kek utk mkn2, aku n hubby dok kat dapo utk mkn tghari coz jap lg nak btolak blik KL da, mlas nak singgah mn2, nnti lmbat laks smpai KL... lpas k.long aku pekena kek tu ala kadar dia pon tggal la kat dpn coz Nisha (anak bongsu k.long aku) ckp dia nak mkn smbil tgok tv... aku pon smbung arr mkn nagn hubby aku... tup2 siap mkn aku pi arr dpn utk siap2 pape yg ptut utk msukkan brg dlm kreta...
"Ya Allah!! aper da jdik ngan anak mama nie...??"

"Erm, cdap arr kek nie mama.."

Tanpa baju, Aisha mkn ngan tenang wlaupon aku cbuk mbik gambo dia..

'Mama nak ckit ker??"

Kek asal...

Aku x blh nak mrah Aisha coz nie yg dikatakan prkmbngan anak2, kita x blh sekat perasaan ingin tahu diorg.. so aku mbik positif thinking iaitu, anak aku nak blajo mkn sndri ngan guna sudu.. wlaupon dlm ati aku mmbebel gak coz kn kmas lpas tur.. iskiskisk, pape pon mama bgga ngan Aisha coz xder truk sgt umah maklong Aisha sepahkan ngan kek tur kan...cm ader kek yg tmasuk kat lubang2 laptop paklong tur.. tp Alhamdulillah da setel da...hehe

4 comments

April 8, 2010 at 11:48 PM

nk tgu gmbr dr D3000

April 9, 2010 at 8:40 AM

hehe, nak tggu gaks arr..

April 9, 2010 at 9:58 AM

ble ntah tu dapatnye..
dh la penuh gambar aisha jer.
mesti berat kapasiti kamera tu ;P

April 9, 2010 at 4:59 PM

ooo yer ker...hehe kami setia menanti...

Post a Comment