^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 April 2010

Home » , , » *Aisha n Her New Garfield Shoe*

*Aisha n Her New Garfield Shoe*

Wah!! ni 1st n3 lpas tukar cat umah bru (bak kt mamaaerish). so nak kongsi criter Aisha ngan her new garfield shoe. actualy mama aisha yg suke ngan garfield, tp org dewasa nyer garfield shoe xder, so aku aplikasikan arr kpd anak aku nie.. hehe x salah kan.
Ms blik dr kg ari Snin lpas, sblm smpai ke h.way kami saje jnjln kat JJ Tebrau City kat JB nun.. knon2 nak jdkan alasan btol air msak Aisha ttinggal kat umah k.long, so nak cri arr yg bru... jalan punyer jalan punyer jalan aku tpndang arr kasut kecik comel2 tlak elok jerk kat atas rak... so aku yg mmg da lm mngidamkan nak bli kasut garfield (ingat x ms n3 aku pi jjln kat Jusco One Utama dulu) akhirnya blh arr tercpai...
Aisha yg bru bgun tido wk2 tu pon mcm tau2 jerk mama dia nak blikan kasut bru.. aku aper lg, pilih punyer pilih, test punyer test... n akhirnye aku tnjuk kat hubby n dia ngguk jerk tp dgn syarat.... aku kn bayo sndri... x per arr, aku x kisah, jnji aku dpt aper yg dihajatkan...
So inilah hasilnyer...
Aisha ngan muka gmbire coz dpt kasut bru (wlaupon bru 2 bln lpas bru ksut bru)
Anak mama nie da mula pndai nak pkai ksut sndri... dlm kreta pon jadik... keep trying sayang...


Nie chart yg ader kat blkg packaging ksut Aisha, mgkin blh mmbantu kawan2 yg nak bli kasut...

hehe, aku plak yg swonok lebey biler Aisha pkai ksut tur... actualy aku ader 1 lg kasut (sandle) garfield yg aku bli utk Aisha (ms tu aisha bru 3 bln) tp ksut tur saiz utk bbudak besar, so aku simpan dulu, nnti biler Aisha da besar, leh arr dia pkai...
haha


'

12 comments

April 9, 2010 at 2:13 PM

comelnyer, tayang kasut baru lagi.hehe

April 9, 2010 at 2:53 PM

tantek arr kasut br aisha..pink lg..trcapai gak hasrat mama aisha yerr..hehe comei jer pic aisha try nk pkai kasut by herself..pandai yerr nk pkai kasut sendiri.chaiyok2..wahh bnyk nyer koleksi kasut garfield aisha..

mama aisha tunjukkn larr kasut garfield yg besau tuu..

April 9, 2010 at 2:55 PM

nieda: hehe aisha yg comel ker kasut yg comel...?

April 9, 2010 at 2:57 PM

alynnz: ala... malu arr nak tunjuk kasut (sandle) yg besau tur... saper nak jd model, xkan mama aisha laks..hehe

April 9, 2010 at 4:15 PM

ala tomeinyer... awak nmpk pink la... ;p

April 9, 2010 at 6:35 PM

alahai...comeyy kasut yer...secomeyy tuannya, aisha....

salam perkenalan drp saya...org JB ke?

April 9, 2010 at 11:28 PM

Shops at BEST price for baby clothings and accessories with us!! Grab the cute toy sock at only RM6/pair from BabyShop.

April 10, 2010 at 9:48 AM

mama yg minat aisha yg jadi mangsa..
aisha mak su bersimpati keatasmu hehehe

April 11, 2010 at 3:51 PM

tanteknya shoes dia...

nak pinjam boley....

putih melepak aisha ni ya....

April 12, 2010 at 10:35 AM

mamaaerish: hehe thanx aunty...

damiaaleesya&damiaayyunie: salam kenal gaks.. a'ah org JB, JB dihatiku...

babyshop: i will...

moksu: xper arr, Aisha pon swonok gaks, cayang mama...mmuuahh...

ain: pinjam xleh arr aunty ain, kalu sewa pon x ble.. hehe
hm, putih yerk??...

April 15, 2010 at 10:48 PM

bagus info ni masz.. sy mmg susah nk beli kasut tuk fatin.. + kaki fatin yg agak besar tu.. hehehe..

cantik lah kasut aisha..

April 16, 2010 at 10:22 AM

hm, leh arr try utk bli kasut nnti kan...thanx

Post a Comment