^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 May 2013

Home » , , » *foto tempat tinggal ultraman*

*foto tempat tinggal ultraman*


as salam,

 erm, tetiba pagi tadi rajin nak jenguk nuffnang kan, maklum tiada gangguan terkejut2 yang menuju kat meja aku hari ni, hehe..... aku rasa dah nak merajuk dah dengan nuffnang ni sebab xder CPUV dah kat sini start awal bulan ritu..... tapi x per lah, itu x menjejaskan aku untuk update cerita kat blog aku nie..... dah lama sangat amaun tu x gerak nanti aku cash out je lah, nak bekal pi CH, inshaa Allah.....


hah, cerita sikit ekk..... 



ada sesiapa tahu tempat tinggal ultraman camne rupenyer.....
aku pon x tau.....
tapi pagi tadi cek kat nuffnang, ada pulak sesat keyword macam kat bawah nieh.....


"foto tempat tinggal ultraman"


aha, agak2 sapelah yang mencari tu yerk..... adik2 nak buat kerja kursus sempena cuti sekolah ni kut yer..... hehe
atau ibu bapa yang cuba mencari idea konsep nak deko rumah sempena sambutan hari jadi anak2..... ok jugak tu kan..... hehe

apa2 pon, semoga berjaya lah pada anda yang pandai menggunakan kemudahan internet ke arah kebaikkan, jangan terpesong sudah la yerk..... 

k, sekian


pssst : sewonok sebab bos xder, tapi x swonok sebab keje yang memerlukan pengesahan bos segera tergendala pulak..... minggu depan sempat kut kan..... hehehehe (ketawa seorang pekerja berhemah)


6 comments

May 30, 2013 at 2:56 PM

bru berangan nk tgk umah ultraman...ekekeke....

psss...nuffnang rietta bru genap sehengget....ekekeke...

May 30, 2013 at 3:25 PM

Lawak betol la..rajin pulak dok p cari keyword rumah ultraman...pengaruh tv la tue..hehehe ;p

May 30, 2013 at 3:46 PM

lawak2

May 30, 2013 at 4:14 PM

hahaha kan ..
saje je suke cari yg bukan2 .. ;)

May 30, 2013 at 4:42 PM

hahaha..kelakar betullah!

May 30, 2013 at 6:25 PM

hahahah sy pn x penah tgk

Post a Comment